Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 15 aprilie 2014

Doar eu pot face ce fac eu

Am să te mint spunându-ţi adevărul,
Doar adevărul poate trece drept minciună
În lumea asta materială şi nebună,
Născută când strămoşii-au muşcat mărul.

Şi am să te lovesc cu mângâieri,
Căci violenţa este prea comună,
În lumea materială şi nebună
Trăindă doar prin ură şi plăceri.

Am să te-njur cu şoapte de amor,
Să fii uimită cât de straniu sună,
În lumea materială şi nebună
Cladită pe adulter şi omor.

Te voi urî iubindu-te mereu,
Şi nimeni n-o să poată să îţi spună
În lumea materială şi nebună,
De ce doar eu pot face ce fac eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.