Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 7 noiembrie 2016

Incurabil

Profesore, degeaba îmi iei sânge,
Degeaba raze X mă penetrează,
Eu sunt bolnav de țară care plânge
Și asta nu la tine se trateaza.
Eu, doctore, n-am gripă aviară,
Degeaba ma înțepi cu mii de ace,
Eu sunt bolnav de ciuma ce-i în țară,
De coma-n care țara asta zace.
Degeaba mă scanezi cu rezonanță
Și îmi faci analizele complet,
Eu sunt bolnav de lipsă de speranța
În țara care moare-ncet-încet.
Și știu că nu e leac să nu mă doară,
Și știu că e degeaba terapia,
Și o să mor din dragoste de țară
De boala ce se cheamă Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.