Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

sâmbătă, 24 mai 2014

Vreau demiteri la SPP


Astăzi, la Constanţă, individul care ocupă (abuziv, în opinia mea) funcţia de Preşedinte al României, a primit o mare flegmă în ochi de la un cetăţean.
Nu comentez gestul. Fiecare acţionează cum crede de cuviinţă şi răspunde pentru faptele sale.
Însă eu vreau să văd, acum, nişte demiteri la SPP.
Pentru că este inadmisibil ca, mai ales în condiţiile în care se ştie că băsescul nu mai este chiar "cel mai iubit dintre pământeni", dispozitivul de pază din jurul său să permită unei persoane ostile să se apropie atât de mult.
Întreb şi eu ca... cetăţeanul:
Dacă ăla nu îi dădea o flegmă în ochi ci un cuţit în burtă sau un glonţ în cap?
Că distanţa între el şi "ţintă" era sub un metru.
De ce dracu plătim, prin taxe şi impozite SPP, dacă, în mod evident, sunt total inutili?
Oricât l-aş urâ pe băsesc (iar cei care mă cunosc ştiu despre ce vorbesc), nu pot să mă bucur atunci când oricine se poate apropia de Preşedintele României şi să îl scuipe sau... orice.
Gorilele alea din jurul său de ce iau o grămadă de bani?
Păi dacă SPP, ca serviciu "specializat" şi "superpregătit" pentru protecţie, nu reuşeşte să-l protejeze pe Preşedintele României, cum mama dracului să am eu încredere când mi se spne să dorm liniştit că mă apără poliţistul comunitar?
Mai ales că SPP nu se află la primul "rateu". Să ne amintim doar de cerneala din barba lui Emil Constantinescu...
Mai acum câteva zile, Coreea de Sud a desfiinţat Paza de Coastă pentru că nu a acţionat cum trebuie în cazul naufragiului unui feribot. Eu zic că nu e o idee de neglijat în cazul SPP-ului.

Iar ca bârfă, am auzit la ştiri că băsescul "nu a reacţionat în nici un fel atunci când a fost scuipat".
SICTIR!!!
Se vede clar că marinarul sare la bătaie însă este oprit de SPP-istul în cu barbă şi îmbrăcat în costum care merge în spatele lui şi de altul îmbrăcat într-o "cămăşuţă" cu mânecă scurtă, probabil din garda "în civil".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.