Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 27 mai 2014

Prostituţio in integrum

Ceea ce s-a întâmplat şi se întâmplă pe "scena politică" din România e de-a dreptul hilar pentru cei care urmăresc cât de cât ceea ce se întâmplă în ţărişoară şi total năucitor pentru cei (mulţi) care încă se îmbată cu apa chioară a politicii.
Adică, azi e marţi.
Duminică, unii dintre concetăţenii noştrii au votat un partid pentru a nu vota "ciuma roşie" sau "băsiştii".
Luni, adică ieri, vine un băiat şi zice: "Io am scos partidul de vineri de la liberalii europeni şi l-am băgat la populari, adică la ăia de îl susţinură pe băsesc să nu plece la referendum."
Întrebarea care se pune, în mod firesc este: de ce nu a spus băiatul ăsta de vineri, treaba asta?
Foarte simplu.
Pentru că nu-l mai vota nici dracu.
Aşa... Lasă-i pe fraieri să creadă că votează PNL, după care facem şmenul cu întorsul foii, ca la alba-neagra.
Azi, adică marţi, ne trezim că PNL negociază cu MRU şi cu PDL "reunirea dreptei". Ba se bagă şi udrea în subiect...
CE MĂ???!!!
Ăla care a zis că politica e o curvă, e un prost.
Nu e curvă. E mama curvelor. Şi e mereu borţoasă.
Păi cum să negociezi cu ăla căruia, pe vremea când era prim ministru, îi trăgeai flegme în ochi că e UTC-ist, comunist şi sef de serviciu secret?
Cum să te aliezi cu ăla pe care îl numeai, acum câteva luni, "slugă" la băsesc?
Dar... în lumea curvelor nu există onoare.
Te tăvăleşti cu oricine, bani să iasă.
Ba mai mult.
La aeroport, băsescul a zis că popularii europeni, ăia la care s-a degrabă afiliat PNL, se vor alia cu socialiştii.
Păcat de oamenii care au votat PNL, crezând că, în felul ăsta, scapă ţara  şi de băsesc, şi de PSD.
Îmi pare rău, prieteni...
ŢEAPĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.