Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 27 mai 2014

Dă-mi mâna!

Dă-mi mâna!
Suntem alcătuiţi din aceleaşi particule elementare:
Protoni, electroni şi neutroni.
Dă-mi mâna!
Poţi spune unde se termină "eu"
Şi unde începe "tu"?
Sau particulele elementare
Care se amestecă
Ne fac să ne contopim
Unul în altul
Cu fiecare secundă în care
Ne ţinem de mână?
Dă-mi mâna!
Aerul din jur, pământul, Universul întreg
Sunt alcătuite din aceleaşi particule elementare:
Protoni, electroni şi  neutroni.
Poţi spune unde se termină Universul
Şi unde începe "noi"?
Sau suntem contopiţi,
Inseparabili,
Noi,
Aerul,
Pământul,
Universul întreg?
Meniţi să ne contopim
În ciuda spaţiului,
Meniţi să fim "NOI"
Oriunde am fi.
Aceleaşi particule elementare...
Dă-mi mâna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.