Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

vineri, 23 mai 2014

Voi vota pentru Mircea Diaconu

E ultima zi a campaniei electorale pentru alegerile europarlamentare.
O campanie electorală parcă mai ineptă şi mai jegoasă decât toate de până acum.
O campanie în care nici măcar "tradiţionalele" lături aruncate de la un candidat la altul şi de la un partid la altul nu s-au mai ridicat la "nivelul" celor din anii trecuţi, să pot spune, ca alegător, că, deşi nu am câştigat şi nu o să câştig nimic, măcar mi-a plăcut circul.
A fost o campanie electorală pentru alegerile europarlamentare în care s-a vorbit doar despre alegerile prezidenţiale din noiembrie. O campanie electorală cu o implicare abjectă a chiriaşului de la Cotroceni. O campanie electorală cu o decizie năucitoare a Curţii Constituţionale. O campanie electorală în care vizita vicepreşedintelui american a picat ca nuca în perete, dând mai mult senzaţia că s-ar putea să votăm pe tancuri.
Şi vine întrebarea firească: "De ce Mircea Diaconu?"
Trebuie să recunosc că nici domnul Mircea Diaconu nu m-a impresionat prin "programul politic" sau prin cine ştie ce proiecte măreţe pe care le-ar propune.
Aş spune chiar că, în afară de pitorescul "maratonului" electoral la volanul batrânului ARO, campania sa electorală nu s-a deosebit prea tare de a celorlalţi "competitori".
Aş putea motiva alegerea mea prin faptul că "domnul Mircea Diaconu este un om integru, cinstit, care face şi drege, căruia îi pasă..."
Nu e nici asta. Nu îl cunosc personal aşa că nu îmi pot da cu părerea despre domnia sa.
Motivul pentru care mi-am pus semnătura, acum mai bine de o lună, pe listele de susţinere, iar duminică o să pun ştampila cu "VOTAT" pe domnul Mircea Diaconu e mult mai simplu şi ţine, ca să zic aşa, de simţămintele mele interioare.
În primul rând, mi-a plăcut şi îmi place că omul ăsta, cu păcatele şi cu virtuţile sale, s-a luat la trântă de unul singur cu un întreg sistem, cu un întreg aparat de represiune şi reducere la tăcere format din ANI, DNA, AEP, Parchet etc.
Şi a câştigat.
Nu ştiu dacă un Mircea Diaconu în Parlamentul European îmi va aduce mie, cetăţean care sunt, mai multă prosperitate sau linişte.
Dar ştiu că omul ăsta ştie "să se bată".
Omul ăsta ştie să "încaseze" fără să cadă sau să plângă şi ştie să "riposteze".
Eu unul m-am săturat să văd că "aleşii" României, fie ei în instituţiile interne sau în cele internaţionale, o ard feciorelnic şi diafan ştergându-şi pe ascuns "lacrimile" cu colţul batistei de fiecare dată când România este călcată în picioare de toţi nespălaţii.
M-am săturat!
Vreau să fiu reprezentat de un "smardoi". De unul care deşi ştie cum se poartă costumul şi cravata, nu e străin nici de "dinţii împrăştiaţi pe caldarâm".
(Referirea la costum şi cravată am făcut-o pentru a nu se confunda "smardoiul" de care vorbesc eu cu smardoiul de la Cotroceni.)
Şi când văd un om care "se ia de gât", de unul singur, cu nişte multe instituţii, nu am cum să nu îl admir.
D-aia o să votez pentru Mircea Diaconu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.