Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 6 mai 2014

Iubeşte-mă

Iubeşte-mă când nu mai am nimic,
Iubeşte-mă când nimeni nu o face,
Iubeşte-mă când e război sau pace,
Iubeşte-mă când cad, când mă ridic...

Iubeşte-mă când lumea mă condamnă,
Iubeşte-mă când toţi îţi spun să nu,
Iubeşte-mă cum ştii s-o faci doar tu,
Iubeşte-mă total ilogic, doamnă.

Iubeşte-mă când simţi parfum străin,
Iubeşte-mă când am plecat de-acasă,
Iubeşte-mă fără să fii geloasă,
Iubeşte-mă şi fă-mă să revin.

Iar eu te voi iubi în felul meu,
Total şi absolut, aşa mi-e firea,
Te voi iubi mai mult decât iubirea,
Te voi iubi la bine şi la rău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.