Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 19 mai 2014

"Eu v-am trecut prin criză, că altfel eraţi ca în Grecia."

Aşa răspunde chiriaşul de la Cotroceni unei femei din Iaşi care îi reproşa că, în 10 ani de "domnie", nu a făcut altceva decât să determine tot mai mulţi români, mai ales tineri şi bine pregătiţi, să plece în străinătate.
Las la o parte nesimţirea specifică a băsescului şi faptul că era acolo pentru a face campanie electorală paraşutistei (deci în interes personal), dar cu maşini şi SSP-işti plătiţi din bani publici.
Nu mai comentez nici încălcarea flagrantă a orice înseamnă Constituţie, mai ales că nu aştept nimic spectaculos de la Curtea Constituţională.
Vreau să mă refer doar la o singură frază rostită de băsesc, deoarece înţelepciunea populară ne spune că "gura beţivului adevăr grăieşte" (nu fac nici o aluzie...).
"EU V-AM TRECUT PRIN CRIZĂ, CĂ ALTFEL ERAŢI CA ÎN GRECIA."
Cum ne-a trecut băsescul prin criză, se vede cu ochiul liber şi cred că e limpede pentru orice om normal.
Dar cum vine vorba asta: "ERAŢI CA ÎN GRECIA"?
Oricât de rău ar fi în Grecia (şi nu e rău deloc, credeţi-mă, fără împrumuturi externe şi cu datorii şterse), de ce "ERAM"??!!
De ce doar noi ERAM, iar el şi şleahta lui de slugi nu?
Poate pentru că cele 20 de miliarde de euro luate de la FMI s-au evaporat?
Poate pentru că cea mai mare parte a acestor bani au ajus la membrii clanului băsist, transformându-se în vile, moşii, conturi şi maşini de lux?
Poate d-aia...
Părerea mea este că, prin astfel de afirmaţii, băsescul recunoaşte (dacă mai e nevoie) că se situează în afara oricărui concept de popor român şi interes naţional.
Adică, vorba lui Nenea Iancu: "Ori toţi să muriţi, ori toţi să scăpăm".
Dar, nu-i aşa? Mai are câteva luni de mandat. De ce dracu' să-l mai suspendăm?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.