Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

joi, 8 mai 2014

Unde e Funeriu să ne lumineze?

Am văzut aseară la TV nişte imagini în care, în aşteptarea vizitei udrei în comuna Nana, un cetăţean dă de pământ, la propriu, cu o cetăţeană care venise şi ea să-şi spună niscaiva nemulţumiri.
Subiectul a fost şi o să fie ultramediatizat, aşa că nu mai vin şi eu cu comentarii şi cu "indignare", că nu cred că e cazul. Oricum, gestul e penal...
Însă nu pot să nu mă întreb cum mama dracului se întâmplă d-astea numai la o anumită categorie de politicieni?
Cu ani în urmă, băsescul ardea o zmetie unui copil, tot în campania electorală. Acum, gorilele udrei caftesc o femeie.
Şi ni se spune că... nu e adevărat.
Păcat că s-a închis OTV-ul iar domnu' Dan se plimbă cu DD-mobilul, că simt nevoia să vină funeriul şi să ne demonstreze negru pe alb că, de fapt, femeia respectivă s-a aruncat singură pe jos, gorila udrei încercând, de fapt, să o sprijine să nu cadă.
Sunt sigur că, luând în calcul acceleraţia gravitaţională, funeriul ne poate demonstra "beyond the reasonable doubt" că femeia a căzut cu o viteză mult prea mică sau prea mare, mai găsim şi un pixel-doi, deci întreaga filmare e un trucaj ordinar.
RUŞINE, DINU PATRICIU!
Sau stai, că ăsta parcă nu mai e activ...
Găsim noi pe cineva căruia să-i fie ruşine...
Funeriule! Hai, tată, cu iesplicaţii, pupa-ţi-aş inteligenţa ta de om de ştiinţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.