Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 5 iunie 2012

Independența marionetelor

Nu știu dacă ați observat, dar campania electorală pentru ”localele” de anul acesta este, fără îndoială, campania ”independenților”.
Foarte mulți ”catindați”, unii cu state vechi în partide, s-au trezit într-o dimineață că urlă independența nemulsă în ei și gata, candidează ”singuri”. Bineînțeles că sunt ”sprijiniți” de partide, oficial sau mai pe la colțuri, dar, în rest, dă independența pe răscol.
Cum era de așteptat, cei mai mulți ”independenți” sunt cei de la PDL, care, se vede treaba, după ce acum patru ani, ”pricăjitul” Oprescu l-a snopit în bătaie pe ”buldogul” Blaga, s-or fi gândit că dacă zici că ești independent e de mare priză la electorat.
Din punctul meu de vedere e tot atât de ineptă ideea asta ca și cea cu ”mișcările” camuflate în verde-brotăcel.
Oricum, se pare că ”independența” este noul ”trend” în ”fashion-ul” politic de pe meleagurile mioritice.
O întrebare aș avea pentru candidați: nu vreți, totuși, să ne spuneți și de unde aveți banii?
Că am văzut la afișe... triliarde!
De unde, frate?
Și nu numai la candidații ”tradiționali”, recunoscuți pentru averi colosale ”datorate faptului că nu beau și nu fumează”, ci și la tot felul de ciumpalaci fără nici cel mai mic simț al penibilului.
În orice caz, e una dintre cele mai slinoase și grețoase campanii electorale la care am asistat.
Nici măcar la TV nu mă mai distrez, că nu mai pot ăia să își tragă flegme și să se înjure de mame, de frica CNA-ului.
(Apropo! Încă mai vreau desființarea acestei instituții bolșevice.)
Peste tot aceleași chipuri cu buzele încremenite într-un așa-zis zâmbet, mai repede o grimasă de toaletă după ce au mâncat brânză cu orez. Nu știu de alții (sunt sigur că sunt mulți), dar eu văd material sforile cu care sunt legați și cu care sunt manevrați de mâinile dibace ale adevăraților ”jmecheri”.
Nici acum nu sunt convins  să merg la vot. Poate că mă voi duce, totuși, ca să nu voteze altul în locul meu.
Sau crede cineva în povestea cu alegerile corecte?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.