Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 11 iunie 2012

Iar facem contra vântului!

OAU!!!
Mă uit la televizor la rezultatele sondajelor la ieșirea de la urne.
Incredibil!
Sincer, cred că nici cei mai optimiști USL-iști nu se așteptau la asemenea rezultate la alegerile locale.
Știu! Unii or să spună că ”a fost vot negativ”, că ”s-a votat împotriva băsescului, nu pentru...”. Mă doare în cot.
Eu mă bucur că portocalii (și mai ales udrea) se tăvălesc în chinuri. Nu e ”creștinește”, dar e un sentiment plăcut.
Oricum, nu despre asta vreau să vorbesc.
Vreau să vorbesc despre ce s-a întâmplat în urbea mea natală și încep cu un scurt istoric:
Acum 4 ani, în plină ascensiune a portocaliilor, concitadinii mei au ales ca primar un reprezentant al PNL.
Rezultatul?
Timp de 4 ani, municipalitatea nu a primit un sfanț pentru... nimic.
Acum, când s-a schimbat ”puterea”, când PNL este ”la butoane”, ”la cașcaval”, dragii mei concitadini au preferat să voteze un ”independent” ”susținut” de... ppdd!!!???
Nu discut despre zvonurile și scandalurile legate de numele fostului primar. Există instituții care ar trebui să clarifice lucrurile astea.
Nu discut nici despre competențele referitoare la administrație ale noului primar. Are timp să dovedească.
Nu fac parte din nici un partid și nici nu am, deocamdată, afinități pentru vreunul. Singurul sentiment legat de un partid este ura viscerală față de portocalii (nu toți).
Nu fac decât să constat că dragii mei giurgiuveni s-au așezat iarăși cu fața spre vânt și iar o să ni se umple la toți galoșii de lichid gălbui.
Pentru că nu sunt cretin să cred că actuala putere va pompa bani într-o primărie unde nu se află un om de-al lor și nici nu mă îmbăt cu apa chioară a ”proiectelor care vor atrage bani europeni”.
Ecuația banilor pentru autoritățile locale este, după părerea mea, una matematică: dacă puterea centrală și cea locală au un ”numitor comun”, atunci ”împărțirea” banilor se face exact. Dacă nu, dă cu virgulă.
Sincer, sper să mă înșel. Sper ca, peste 4 ani, să constat că Giurgiu s-a dezvoltat exponențial condus de un ”independent susținut de ppdd” cu bani de la un guvern USL.
Însă am prostul obicei să cam intuiesc destul de corect ”trendurile”, așa că, personal, o să-mi pregătesc cizmele de cauciuc, ca să nu mă ud prea tare la picioare micționând, așa cum au hotărât giurgiuvenii mei, contra vântului.

2 comentarii:

  1. hai ca e USL-ul la consiliu - nu te mai plange.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă plâng. Doar constat.
      Oricum, nu fac galerie pentru nimeni. Doar privesc faptele logic, cinic și pragmatic.

      Ștergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.