Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 11 iunie 2012

Atenție la majoritățile zdrobitoare

S-au terminat alegerile locale.
Sincer, am votat pragmatic, bazându-mă pe ”tradițiile politice” românești, de a finanța de la ”centru” în special primăriile ”proprii”. Din păcate nu am fost ”în trendul” concitadinilor mei, dar asta e altă poveste.
Mă bucur că portocaliu-verzuii ”și-au luat-o” crâncen. E o bucurie sadică, revanșardă, izvorâtă dintr-o ură păstrată în ficați.
Bine..., bocul a devenit iar primar la Cluj. Surprinzător, pentru mine, dar așa e democrația. Să se spele cu el pe cap. Pe de o parte e bine. Dacă bocul al luat primăria Clujului are mari șanse să rămână președintele portocaliilor, deci partidul rămâne sub comanda băsescului, deci condus de udrea, deci se duce de râpă. Reconfortant pentru mine.
Ceea ce mă face pe mine să îmi ascut simțurile este scorul obținut de USL.
Scorul zdrobitor obținut de uniune poate deveni periculos și se poate întoarce împotriva noastră.
Pentru că este posibil ca, ”îmbătați” de proaspăta popularitate, unii reprezentanți USL să deprindă apucături ale ”siniștrilor de tristă amintire”.
Nu ar fi ceva nou. PSD-ul a mai trecut printr-o fază asemănătoare pe vremea lui Năstase, PNL-ul a avut și el niște ”derapaje” pe timpul lui Tăriceanu...
Evident că nu mă interesează soarta USL-ului dacă va avea asemenea comportamente.
Ceea ce mă interesează este viața mea și a copiilor mei, care ar putea fi grav afectată de astfel de ”aroganțe” care vor favoriza, inevitabil, partide aberante, de genul ”ppdd”.
Mie nu-mi plac astfel de majorități ”absolute”, pentru că pot naște mutanți.
E drept că nici alianțele pentru ciolan nu îmi sunt foarte simpatice, dar alea sunt ceva mai echilibrate, așa cum s-a văzut în guvernul bocului cu UDMR-ul.
Să dea Dumnezeu să n-am dreptate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.