Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

vineri, 22 iunie 2012

Turcescul poate fi acuzat că a copiat pixelul albastru al băsescului?

Citiți, vă rog, această misivă:
"Domnule Ministru,

Am aflat cu uimire ca numele meu figureaza pe un ordin de avansare in grad emis de Ministerul Apararii Nationale. Totodata, dintr-o informare publica emisa de biroul de comunicare al MAPN, am inteles ca figurez in evidentele Armatei Romane cu gradul de locotenent-colonel (!). Intrucit nu am satisfacut stagiul militar si nu am solicitat niciodata sa fiu incorporat, consider ca ne aflam in fata unei regretabile erori, pe care o consider, inca, facuta accidental si solicit de urgenta indreptarea acestei situatii prin revenirea la starea de fapt: cetatean roman care nu si-a satisfacut stagiul militar si, prin urmare, nu poate apartine corpului ofiteresc al Armatei Romane.
Intrucit aceasta situatie imi genereaza in momentul de fata grave prejudicii de imagine prin inducerea in constiinta opiniei publice a unei false identitati publice, va rog sa dispuneti de urgenta indreptarea acestei erori si aducerea la cunostinta opiniei publice a masurilor intreprinse.
In caz contrar, in acord cu legile statului roman, imi rezerv dreptul de a actiona in judecata MAPN pentru prejudicii grave de imagine si tragerea la raspundere a celor care se fac vinovati de acest lucru.
Mentionez ca domiciliez in Bucuresti, Sector 1, strada......

Cu speranta unei rezolvari urgente,
Robert Turcescu
Jurnalist"



Cred că turcescul poate fi acuzat de plagierea evidentă a celebrului pixel albastru ”lansat” de stăpână-su.
Adică nu e ceea ce vedeți voi, e ceea ce vă spun eu.
Am râs cu lacrimi citind scrisorela ”deontologului imparțial” către MApN.
Cât de tare poate să fie treaba asta?
Să te facă cineva ”locotenent colonel” fără să te întrebe și fără să te anunțe. Așa..., pur și simplu.
Răvașul de mai sus mi se pare demn de pus în Dicționarele explicative la definiția nesimțirii. Pur și simplu delirant.
Adică homunculul ăsta vrea să credem că a fost făcut colonel în atât de mare secret încât nici el nu a știut?
Jurnalistuleeee! Let it in the blood, teteo, că măcăne!
Și mai și amenință MApN-ul cu proces dacă nu se remediază ”eroarea”, că, cică, îi afectează imaginea!!!???
E... E... absolutul..., infinitul nesimțirii, gaura neagră a inteligenței...
Oare cât de proști ne crede marioneta asta penibilă?
Și ce e mai îngrijorător: oare câți îl cred?
E limpede pentru oricine are cea mai mică idee despre armată că NIMENI NU POATE FI AVANSAT ÎNTR-UN GRAD MILITAR FĂRĂ SĂ ȘTIE DESPRE ASTA ȘI, DE CELE MAI MULTE ORI, FĂRĂ SĂ NU FACĂ UN EFORT SUSȚINUT PENTRU ACEASTA.
Chiar dacă ”tresele” ar fi fost un ”cado” de la stăpânul lui, turcescul tot ar fi aflat. I-ar fi spus chiar băsescul, de drag să-l vadă cum se bucură și cum dă din coadă...
E (și citez din Victor Ciutacu, nu plagiez) NOAPTEA MINȚII.
E ca și cum după 10 ani de căsnicie aș întreba cine e femeia care doarme lângă mine în pat... E ori demență, ori ticăloșie.
În cazul de față, cred că amândouă cauzele concură cu sârg.
Cred că ar fi cazul, urmând exemplul turcescului, să trimitem toți scrisorice la ministere, la ”servicii”, la Președinte, la Patriarh...
Doamne ferește, să fi fost făcuți ofițeri, generali, să fi fost decorați sau hirotonisiți fără știrea noastră.
După cum vedeți, se poate întâmpla...
Aștept să văd ordinul prin care vânzătoarea de la chioșcul de unde îmi iau eu țigări a fost făcută mareșal. Bineînțeles, fără știrea ei.
Dacă MApN-ul a dat ”eroare” cu turcescul, de ce nu și cu vânzătoarea?
Sau cu bețivii de la birt? Poate nu e o adunătură de bețivi, ci ”clubul generalilor”...
Sau poate că turcescul e un ticălos mârșav și mincinos, un jegos slugoi la pulpana piratului...
Se poate și asta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.