Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 15 octombrie 2012

Metoda românească

Săptămâna trecută a fost o știre cum că la un liceu, parcă din București, s-a bătutără două tute, după care mama tutei care a luat bătaie s-a dus în clasă și a bătut-o pe tuta care-i bătuse odorul.
Nu prea se înțelege mare lucru, nu-i așa?
Chiar și explicată, chestia e imbecilă și nu înțeleg de unde atâta ”știre”. O cretină s-a dus și a caftit-o pe aia de o bătuse pe fie-sa.
Și de ce ar trebui să mă intereseze pe mine asta??!!
Simplu!
Pentru că, începând de astăzi, eu nu mai pot intra în școala în care învață fiică-mea.
Ordin ”de sus”, ca să nu se mai întâmple ”incidente”.
E atât de românesc...
De ce dracului să punem noi pază la școli, așa cum NE OBLIGĂ LEGEA?
În cele mai multe cazuri pe care le știu, așa-zișii paznici sunt ”oamenii buni la toate”, care erau angajați pe posturi de instalatori și făceau și pe tâmplarii, lăcătușii, zugravii, zidarii și alte treburi ”prin curtea școlii”. Odată cu ”noua lege”, li s-a dat și ”foncția” de paznic, că oricum nu are școala bani să angajeze pe altcineva.
Și iată cum ”nea Gică” instalatorul s-a trezit paznic de școală, iar noi ne mirăm că, în multe cazuri, în școlile și liceele din România se intră și se iese ca-n piață.
Iar când se întâmplă câte o boacănă, ”autoritățile” care până atunci au dormit în bocanci, se trezesc și fac singurul lucru pe care-l știu: INTERZIC.
De parcă poate o regulă cretină să oprească un dement/o dementă să intre într-o școală...
Personal, m-am mai confruntat cu ”metoda” asta. Tot într-o instituție publică, s-a pus problema scoaterii calculatoarelor pe care lucram din rețea pentru că în acele calculatoare erau date de o anumită natură și ”așa era ordinul”. Țin minte că am dus ”lupte seculare” împreună cu colegii mei ca să convingem ”specialiștii” că munca noastră se desfășura pe aplicații de rețea, iar în lipsa unei conexiuni la respectiva rețea puteam foarte bine să încuiem și să plecăm acasă.
Și toate astea pentru că un cretin de nu știu unde transferase niște documente de serviciu pe calculatorul personal iar acestea ajunseseră pe internet.
Exact aceeași situație e și acum.
Din cauza unei imbecile, nimeni nu mai intră în școală.
Iar asta va dura, conform tradiției, cam 3 zile.
Ce mă deranjează pe mine cu adevărat este faptul că de la ora 08.00 și până la ora la care termină cursurile, cel puțin teoretic, ușile școlii se încuie...
Și ce facem în caz de, Doamne ferește, un incendiu sau cutremur? Îl căutăm o juma' de oră pe ”nea Gică” cu cheia? Și după aia luăm o altă măsură ”inteligentă” de genul: ”obligația de a ține ușile și ferestrele larg deschise non-stop și indiferent de vreme”.
Offfff...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.