Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 7 ianuarie 2014

Unde sunt ai lui?!

Odata cu noua condamnare a lui Adrian Nastase, s-au inundat televiziunile de "dosare grele" in care, zilele astea, madama Justitie tre' sa se pronunte.
O intreaga pleiada de persoane publice, inevitabil cu "pedigree" sau macar cu legaturi politice isi asteapta zilele astea sentinta in tot felul de dosare pe tot felul de subiecte, pentru tot felul de infractiuni, cu tot felul de probatorii, care de care mai ciudate.
Sincer, nu ma intereseaza prea mult subiectul. Am vazut stirile doar in fuga, in timp ce chinuiam telecomanda ca sa gasesc ceva interesant. 
Nu ma agit nici pentru Nastase, nici pentru Voiculescu, Fenechiu, Bradisteanu sau mai stiu eu care.
Sunt destul de bogati cu totii ca sa angajeze oameni care sa-si faca griji pentru ei, nu mai au nevoie si de grija mea.
Ceea ce m-a surprins insa, din franturile de stiri pe care le-am vazut, este faptul ca, in afara de madam Ritzi, toti actualii si fostii colaboratori ai chiriasului de la Cotroceni sunt curati ca lacrima.
Ai putea jura ca toate adunaturile alea care, intr-un fel sau altul, au pupat sau pupa dosul basescului, sunt cel putin congregatii de preacinstiti calugari si preacuvioase maicute, daca nu chiar ingeri sadea.
Dar trebuie sa lasam Justitia sa isi faca treaba si sa nu comentam, ca ne punem in cap CSM-ul si inspectia juduciara...
MDA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.