Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 21 ianuarie 2014

Nu ne meritam nici macar mortii

Accidentul aviatic de acum doua zile este, fara indoiala, unul tragic.
Au murit oameni, indiferent de varsta sau profesie, indiferent de notorietate, indiferent de experienta de viata sau planurile de viitor.
Au murit oameni si asta e tragic.
Insa, imediat, instinctul hienelor s-a activat in... noi. IN NOI TOTI.
"Cine e de vina? Cine raspunde? Cine trebuie sa-si dea demisia? Cine trebuie sa intre la puscarie?..."
Am simtit miros de sange si ni s-a deschis pofta. Vrem mai mult. Vrem mai mult sange, mai multe mate p-afara, mai mult creier imprastiat pe caldaram...
Mi-e greata de tara asta si de poporul meu.
In mod normal, dupa umila mea judecata, prima reactie ar fi trebuit sa fie cea de regret, de compasiune, nu de sete de razbunare.
Niste oameni au murit.
In orice tara normala la cap, in secunda doi se decreta doliu national, se coborau drapelele in semn de respect...
Noi vrem mai mult sange.
Orice popor normal isi ingropa si isi plangea mai intai mortii, apoi cauta vinovati.
Noi vrem mai mult sange.
Mi-e greata...
Nu ne meritam nici macar mortii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.