Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 13 ianuarie 2014

Fa-ma sa uit

Ia-ma in brate si fa-ma sa uit,
Cu frumusetea ta, cu gingasia ta,
Fa-ma sa uit de tot ce a fost rau,
De tot ce a fost bun,
Fa-ma sa uit de mine,
Sa nu mai stiu daca sunt viu
Sa nu mai stiu daca sunt mort,
Sa nu mai imi pese.
Fa-ma sa uit de spatiu si timp
In  bratele tale,
Fa-ma sa uit ca exist,
Ca exista altceva in afara de tine.
Fa-ma sa uit de frig si de foame,
De oboseala si tristete,
Fa-ma sa uit ca exista
Si alti oameni pe lume.
Fa-ma sa uit orice
Si sa tin minte doar chipul tau,
Doar atingerea ta,
Doar sarutul tau,
Doar pielea ta...
Restul
Fa-ma sa uit.

2 comentarii:

  1. N-am gasit un reply mai potrivit...
    "Iti sorb iubirea din causul palmelor indreptate spre soare,
    Iti sorb privirea din auzul intens al cerului senin
    Iti sorb soapta de iubire din freamatul padurii seculare,
    Iti sorb cuvantul din susurul raului ce izvoraste din munte.
    Ma cobor in abisul iubirii tale,
    Apoi.. ma inalt catre stele.."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frunoase versuri. Nu ar trebui sa fie reply, ci subiect de reply-uri.

      Ștergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.