Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

miercuri, 29 ianuarie 2014

Intre incalzirea globala si era glaciara

Am citit mai deunazi un articol pe un site, cum ca cercetatorii (nu stiu daca britanici sau nu), au avertizat ca Pamantul va trece printr-o mini era glaciara. Adicatelea, in emisfera nordica o sa fie cam nasol, cu frig, cu viscol, cu...
Ideea era ca nu o sa fie bine.
Si stateam eu asa, citind articolul, si mintea mea in gandul ei statea si chibzuia:
Dupa ce ne-au frecat la creieri ani de zile cu incalzirea globala, si cum se topeste calota polara, si cum o sa ne ducem dracu' prajiti ca fileul de pangasius (care, si asta, cica e nasol), cercetatorii lu' peste prajit (alt soi, nu pangasius) ne dau in cap, acum, cu era glaciara.
Stiu ca unii sustin ca tocmai incalzirea globala ar provoca era glaciara..., dar cine mai sta sa-i ia in seama pe cercetatori?
Oricum, la ce vad afara si la televizor, eu, personal, prefer incalzirea globala.
Nu de alta, dar pe canicula pun baietii trei corturi cu aer conditionat si apa de la robinet si gata. Nu e mare scofala.
Cu zapada vad ca se descurca mai greu spre deloc.
Si daca o vifornita de doua-trei zile ii bulverseaza de nu mai stiu nici cum ii cheama, sincer, nu vreau sa vad "reactia autoritatilor" cand o sa ne trezim cu pinguinii si focile defiland pe bulevarde.
Mai bine canicula si sa ma bat cu camilele pe un pahar de apa, decat zapada si sa ma bat cu ursul polar pentru o ciosvarta de foca.
La camila mai am o sansa.
Unde mai pui ca, daca mori de cald, macar mori fericit admirand... frumusetile naturii imbracate sumar.
Zic si eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.