Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

duminică, 19 ianuarie 2014

Scrisoare catre copilele mele

Copilele mele, sa cresteti frumoase,
Cu suflet curat, sanatoase, cuminti,
Iubiti-va mama si fiti respectuoase,
Acum, cand cu voi nu mai sunt doi parinti.

S-aveti viata lina, copilele mele,
Sa nu va desparta nimic pe pamant,
S-aveti soare-n suflet si-n ochi numai stele,
Si-n plete o boare de vant.

O mana intinsa sa fiti celor care
Nevoie vreodata de voi ar avea,
Sa fiti vorbe bune, sa fiti alinare,
Iubire sa fiti si parfum de zorea.

Sa nu stiti, in viata, ce-nseamna durere.
Trimiteti la mine ce-i rau si ce-i greu.
La voi sa ramana doar lapte si miere
Si ce-are mai bun Dumnezeu.

Sa cresteti frumoase, copilele mele.
Sa cresteti cum eu nu mai pot sa va cresc.
Chiar daca acum am plecat printre stele,
Va vad, va sarut, va iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.