Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 20 ianuarie 2014

Ingerii mei pazitori

Am trecut in viata asta prin tot felul de experiente. Unele placute, de care imi amintesc cu placere, altele crancene, d-alea de nu le doresti nici dusmanilor.
In sfarsit...
Am trecut prin toate si inca-s viu, spre marea disperare a unora. Si asa cum obisnuiesc a spune: cat am aer in plamani si apa la genunchi, nu ma las.
Asta a fost o mica introducere, deoarece nu vreau sa vorbesc despre mine.
Vreau sa vorbesc despre o categorie de OAMENI extraordinari, din punctul meu de vedere, OAMENI care, unii fara sa ma cunoasca, altii pe care nu i-am mai vazut de ani de zile, au incercat si au reusit sa imi dea un plus de moral in anumite situatii.
Imi cer ierare daca cineva se va considera nedreptatit, dar voi povesti doar o intamplare de seara trecuta pentru ca este foarte proaspata in memorie si chiar m-a marcat.
Aseara, dupa ce am postat poezioara dedicata fiicelor mele, am fost contactat de o DOAMNA.
Majusculele nu sunt nici intamplatoare nici bombastice. Am cunoscut foarte putine persoane de sex feminin care sa merite acest "titlu" la un nivel comparabil cu aceasta DOAMNA.
Oricum, am stat de vorba, m-a incurajat... A fost, asa cum spuneam, o portie consistenta de moral ridicat.
De ce m-a impresionat aceasta intamplare?
Pentru ca DOAMNA face parte dintr-o alta lume, in sensul ca din punct de vedere spiritual, cultural, ca experienta de viata si profesionala, material etc, face parte din ceea ce eu numesc elita acestei tarisoare.
Mai avusesem 2-3 "convorbiri" cu DOAMNA, dar ceva de genul "La multi ani!" cand internetul semnala o aniversare.
Intamplarea de aseara m-a lasat, initial, fara cuvinte, deoarece nu reuseam sa inteleg (si nici sa cred) de ce o persoana ca DOAMNA s-ar interesa de starea cuiva ca mine, despre care , in mod normal, nici n-ar trebui sa stie ca exista.
Apoi mi-am amintit si de ceilalti, OAMENI asemanatori DOAMNEI...
Si mi-am dat seama ca unii oameni, indiferent de nivelul social la care se afla, au darul, de a vedea. De a vedea pe ceilalti asa cum sunt, de a le simti durerea, chiar si fara sa-i cunoasca. Iar acesti oameni nu pot ramane indiferenti. Intervin si incearca sa inlature raul.
Eu numesc aceasta categorie de oameni INGERI PAZITORI.
Cel putin pentru mine, asa sunt.
Si pentru INGERII PAZITORI care mi-au intins o mana atunci cand m-au simtit indificultate, pun genunchiul in pamant.
Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.