Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

miercuri, 25 ianuarie 2012

Laudatio

M-am uitat astăzi la televizor schimbând canalele de ştiri unul după altul, urmărind ce se petrece în Piaţa Universităţii şi "vânând" mesajele de pe "burtiere" ca să aflu când va vorbi băsescul.
Apoi am stat cu ochii lipiţi de ceas ca să nu pierd... "intervenţia".
Dar...
A apărut ştirea că actorul EMIL HOSSU a decedat.
Şi nimic nu a mai contat.
Discursul jalnicului personaj, poticnit şi înecat în propria salivă mi s-a părut de o scârboşenie inimaginabilă.
EMIL HOSSU a murit.
Pe scenă, sau cel puţin aşa s-a spus.
Inima sa, pe care, de atâtea ori şi-a "scos-o din piept" şi ne-a dăruit-o nouă, spectatorilor, s-a oprit.
Ne mor, rând pe rând elitele, intelectualii, artiştii...
Rămânem pe zi ce trece mai singuri, mai săraci, mai goi spiritual şi intelectual şi nu ne dăm seama.
Prinşi în vârtejul nebun al vieţii cotidiene, ignorăm valoarea şi ne închinăm "zeului ban".
De-abia atunci când uriaşii nu mai sunt, ne dăm seama că au fost, privind şocaţi la golul imens lăsat de plecarea lor.
Şi îi aplaudăm atunci când străbat ultimul drum.
În comparaţie cu moartea unui titan, ce mai contează... un dictator?
La revedere, EMIL HOSSU!

2 comentarii:

  1. Misule esti tare te-ai sacrificat tu acum dar nu se stie niciodata ce va fi cunosc destul de bine ce slugoi si ce oameni de cacat sunt la IPJ Giurigu numai curve, bineinteles si citiva infractori sunt numarati pe degete ca nu toti politisti sunt la fel ca ei fara ei nu se poate ca doar mi-am mincat vro 18 ani din viata cu ei pina ma-m pensionat si ma cunosti cine sunt ca am lucrat la judiciar amindoi intodeauna eu te-am apreciat pentru ceea ce ai facut si pentru ceea ce faci daca toti ar avea curajul raspunderi altfel va fi viata .Multe din curve sa-u pensionat iar acum sunt niste oameni de cacat cind ii vezi pe strada nici mucii nu tii dai pe ei.Oricum nimeni nu imparateste lumea fiecare la timpul lui.Miine poate iti va zice ei sa traiti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă sunteţi cine cred eu... Să trăiţi, şefu'! :)
      Mulţumesc!

      Ștergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.