Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 21 martie 2011

Corida vieţii


Astăzi nu mai vreau să comentez imbecilii mioritici.
Am căutat, aşa, într-o doară, prin "meandrele" internetului şi am găsit clipul de mai sus.
Deci, există peste tot în lumea asta lăsată de Dumnezeu, cretini.
Unii cretini trăiesc, alţii, aşa cum se poate observa, mor. În cele mai stupide ipostaze.
Ştiu! Unii vor spune că sunt insensibil, că au murit doi oameni, că suferinţa lor... Mă doare în cot.
Când eşti atât de cretin încât să intri într-un spaţiu închis alături de un animal alcătuit din o tonă şi ceva de muşchi, patru copite şi două coarne ascuţite şi tari ca oţelul, animal care mai e şi nervos pe deasupra,... părerea mea că îţi meriţi soarta.
Nici motivaţia puerilă că "aşa îţi dai examenul de bărbăţie", nici intrarea în graţiile vreunei pocnitori locale nu îl poate convinge pe un om sănătos la cap să accepte o astfel de "provocare".
Din punctul meu de vedere, dacă eşti prost, mori ca prostul.
"Dar omenia, compasiunea faţă de victime..."
RAHAT!
Am toată compasiunea pentru cei loviţi de soartă. Cel mai recent exemplu îl reprezintă poporul japonez. Dar nu pot să am compasiune pentru cretini şi pentru cei care şi-o caută cu lumânarea după care au pretenţia să-i compătimeşti.
Un contraexemplu, comparabil, din punctul meu de vedere cu "eroii" din filmuleţ, îl reprezintă "biata opoziţie din Libia, măcelărită de trupele lu' Gadafi".
Hai sictir!
Păi, trăi-ţi-ar mă-ta! Ăla e dictator de 40 şi ceva de ani, tu sari la gâtul lui să îl dai jos, ocupi câteva oraşe, faci nescaiva tămbălău şi pe urmă plângi la ONU că ţi-o dă ăla pe carapace de te ustură şi-n cur.
Păi ce vrei, dobitocule, să te pupe că vrei să-l mazileşti?
Din punctul meu de vedere avem de-a face cu acelaşi gen de dobitoci.
Tată!
Dacă tot vrei să faci o treabă, fă-o până la capăt. Adică strânge tu o armie mai a dracu' şi dă-i la mir lu' dictatoru. Dar nu când se nasoleşte treaba şi începe să îţi miroasă curu' a bocanc, dai fuga la ONU.
Bine... ONU.
Alţi imbecili.
Orice om poate găsi, în 10 minute pe internet, cel puţin 100 de cazuri mult mai grave unde ONU nu a mişcat un deget. Rwanda, Somalia, Congo, Coreea de Nord, Tibet, Cecenia... Mucles ONU.
Libia, Gadafi... Nasol.
E simplu.
Ăia din "opoziţie" au zis: "Oricât petrol vă dădea Gadafi, noi vă dăm dublu şi la juma' de preţ."
Şi iată cum au sărit "matadorii" lumii în spinarea "taurului" dictator ca să îl înţepe şi să-l vlăguiască, iar la final "torero opozantul" să îi dea lovitura de graţie.
Apropo!
Eu aş vrea să văd la o coridă adevărată cum un toreador, matador sau cum dracu' le zice, se cafteşte parte-n parte cu un taur odihnit şi neînţepat înainte de zeci de ori cu suliţa în spate. Să văd atunci dacă se mai ţine aşa fălos.
Eu pariez pe taur oricând şi oricât.

5 comentarii:

  1. Ehee... nu sunteti singurul care isi doreste sa vada un asemenea spectacol, in care primeaza fair-play-ul. Din pacate, in realitate nu exista asa ceva... Toreadorii vor da intotdeauna lovitura de gratie bietilor tauri haituiti, obositi si mai ales intepati de zeci de ori cu sulita in spate. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e vorba de fair-play ci de "sânge în instalaţie".
    Dacă tot te dai "macho", nu te bate cu unul care e deja la pământ. Arde-o cu unul în putere, vioi, sa vedem atunci cât eşti de dibac.

    RăspundețiȘtergere
  3. A fi "macho" nu inseamna a fi curajos sau a avea taria de caracter necesara pentru a te angrena intr-o lupta echitabila. Din pacate vremea turnirurilor a apus de foarte mult timp. In prezent asistam la simulacre de lupte, in care "fortele beligerante" sunt din start inegale.

    RăspundețiȘtergere
  4. În nici o luptă forţele nu sunt egale. Asta e o utopie. Însă în toate luptele ar trebui să existe ONOARE.
    Asta face ca învingătorul să îl ajute pe învins să se ridice de jos şi pe învins să îl felicite pe învingător.

    RăspundețiȘtergere
  5. ... Nu cred ca egalitatea de forte e o sintagma utopica. Ma gandesc acum la o gala de box spre exemplu , unde se confrunta adversari care fac parte din aceeasi categorie (pana, musca, semigrea, etc.). Prin urmare, cel putin teoretic , atat fortele cat si sansele de reusita ale ambilor, sunt egale.
    Altceva ii diferentiaza. Stil de lupta, inteligenta s.a.m.d. Nu am pretentia sa spun despre mine ca sunt detinatoarea adevarului absolut, insa asta e opinia mea.
    Pentru revoltator de multa lume cuvintele ONOARE, EMPATIE, PRIETENIE, CINSTE, CORECTITUDINE, au alte conotatii decat cele reale sau pur si simplu nu mai exista in vocabular.
    Vorba inegalabilului Gheorghe Dinica "multa lume, putini OAMENI"

    RăspundețiȘtergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.