Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 12 iulie 2010

Nemţii n-are rezistenţă

Am văzut azi la ştiri un material despre canicula care a lovit mai multe ţări din Europa, printre care şi Germania.
De ce am pomenit Germania?
Pentru că, se spunea în reportaj, câteva trenuri au fost oprite şi pasagerii evacuaţi pentru că se defectase sistemul de climatizare. Ba, la unii li s-a făcut rău şi a trebuit să li se acorde îngrijiri medicale.
Asta se întâmpla la nemţi.
Vă daţi seama că s-a dus dracu' "rasa ariană"dacă la prima rază de soare "herenvolk"-ii au nevoie de medic.
Păi să vină, tată, la noi.
Să meargă cu "personalu" de la Giurgiu la "Vidilii", să vadă acilea "popor de supravieţuitori".
La noi nu s-a inventat nici măcar ventilatorul, darămite aerul condiţionat. Nu poţi să deschizi geamul că e blocat, sau dacă îl deschizi, nu se mai poate închide şi se face curent de te înţepeneşte. Pe lângă căldură, trebuie să înduri şi "miresmele" pe care le emană tovarăşii de călătorie, de la bere, ceapă şi usturoi, la transpiraţie şi urină.
Dacă ai noroc, se urcă vreunul şi cu niscaiva găini, raţe sau chiar un purceluş.
Adăugaţila la astea faptul că, pentru un drum de 50-60 de km faci măcar o ora şi juma'.
Ei?
E România cea mai tare ţară locuită de cel mai tare popor?
Care mai poate să reziste la fel de mult ca noi?
Vorba lu' Nea Mărin:
"- Băăă! Ăştia n-are rezistenţă!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.