Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 13 octombrie 2014

Sfântă Paraschiva, fă o minune să uite oamenii când e ziua ta

A început iar, ca în fiecare an, olimpiada de pupat moaşte, cu etapa de la Iaşi.
Normal, ca în fiecare an, sunt morţi şi oameni care au nevoie de îngrijiri medicale, de zici că e pelerinajul de la Mecca.
Eu consider, ca de fiecare dată, că toată babilonia asta e o porcărie strict mercantilă.
De fapt, singura ştire profesionistă despre pelerinaj pe care am văzut-o a fost aceea că, pentru Iaşi, toată treaba înseamnă un câştig de 13.000.000 euro. Adicătelea, dincolo de vrăjeala cu credinţa dupa ce ne-am călcat în picioare, dincolo de pioşenia după ce am înjurat de toţi sfinţii la coada, dincolo de smerenia după ce am scos dinţii la câţiva care se băgau în faţă, dincolo de toate astea, e vorba de mult parnos, frate.
E bine şi cu minunile, dar e bine şi cu bănuţii.
Acum o să apară unii care o să spună că sunt împotriva creştinismului, ortodoxiei... d-astea...
Nu vorbesc cu cretinii.
Mă gândesc doar că, în loc să avem credinţă adevărată, noi avem doar spectacol.
Până la urmă, ziua asta e, cum ar veni, ziua sfintei respective.
Vouă v-ar plăcea ca, de ziua voastră, să vină 100.000 de oameni la voi, neinvitaţi, şi să vă ceară să îi ia copilul la facultate, deşi nu ştie sa scrie decât pe facebook, sau să câştige la loto, sau să ia Steaua campionatul, sau să moară şeful ca să-i ia locul?
Mie nu mi-ar plăcea.
Pe bune...
Din punctul meu de vedere ipocrizia asta sinistră ar trebui interzisă prin lege.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.