Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

vineri, 17 octombrie 2014

CCR a hotarat... NIMIC

CCR, adicatelea nici mai mult, nici mai putin decat Curtea Constitutionala a Romaniei a decis azi ca Ponta poate sa candideze.
E socant...
CCR fusese sezizata, vezi Doamne, cu privire la faptul ca basescul a zis..., ca Ponta ar fi fost... si ca acuma e incompatibil...
Iar CCR s-a adunat, a chibzuit si a hotarat cu 7 la 2 ca Ponta poate...
Eu sunt curios pe ce dracu s-au bazat aia 2 care au zis ca nu poate.
Ca in afara de zicerile basescului, eu personal nu vazui nici un document care sa zica ceva despre "scandalul" lu' peste prajit.
Adica iese unul care nu stim ce a fumat sau a baut inainte si zice ca X l-a tradat pe Decebal...
Si CCR se intruneste, frate, sa vaza ei daca e adevarat sau nu...
Ba, voi sunteti un pic, un pic, total tra-la-la?
Pai nu mai e cu probe? Pai nu mai e cu documente? Nu mai e cu "ala care zice tre' sa si demonstreze"?
Daca zice un diliu ca cineva a facut si a dres, gata, il impuscam p-ala?
Ce mama ei justitie mai e asta?
Am luat-o razna?
Ce rahat turcesc(u) de stat de drept e ala in care un om, oricare al fi el, poate sa fie judecat dupa afirmatiile unui diliu sau dupa interceptarile lu' peste?
Unde s-a mai vazut in lumea asta normala la cap ca cineva sa fie judecat pe vorbe?
Pai daca e asa, stai, frate, ca am si eu cativa pe lista neagra... Si la vorbe ma pricep cat de cat...
Sa va puie dracu' sa nu mi ti-i plimbati cu mascati si sa nu ii tavaliti cu simt de raspundere, ca fac scandal.
Ca toti e egali in fata legii.
CONFORM CONSTITUTIEI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.