Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

miercuri, 15 octombrie 2014

Ce vrei sa te faci cand o sa fii mare?

Pe cand eram eu mic, mic, undeva prin preistorie si ma cafteam parte in parte cu Tiranozaurusi Recsi, copiii de varsta mea raspundeau la intrebarea "ce vrei sa te faci cand o sa fii mare" cu: medic, inginer, sofer, contabil, avocat etc.; profesii onorabile dar care, in zilele noastre, incep sa piarda teren.
Nici meseria de pitipoanca/pitiponc, atat de cautata de tineri pana mai ieri, pare sa nu mai aiba cautare.
In schimb, asistam la televizor, pe toate posturile, de dimineata pana seara, la nasterea in direct (si in reluare), sub ochii nostri, a unei noi profesii care tinde sa acapareze raspunsurile la intrebarea mea din cretacic.
Profesia care tinde sa devina noua "must have" in CV-ul oricarui roman este cea de... (pauza de suspans)... OFITER ACOPERIT!!!!!
Toata lumea se deconspira sau deconspira ofiteri acoperiti, frate!
Si nu e unul care sa stea intr-n apartament confort 3 cu WC comun si sa conduca Dacia 1300 cu bord "deceneu".
Toti "acoperitii" descoperiti in ultima vreme sunt coca de parnos, ceea ce ma duce cu gandul ca acopereala asta e cea mai sigura cale catre prosperitate.
Directorii se schimba, parlamentarii nu se mai aleg, firmele dau faliment...
Acoperitii sunt eterni si prospera.
Sincer, imi e perpendicular daca X sau Y a fost, este sau o sa fie ofiter acoperit, descoperit, semipreparat sau mai stiu eu ce mama dracului...
Ma intereseaza doar ca e o chestie in care cascavalul curge garla.
Si daca am ratat lamentabil sa fiu la moda cu telefonele mobile, masinile de fite si blugii care te fac sa pari cufurit, macar acum vreau sa fiu "in trend", cat timp moda acoperitilor e inca la inceput.
CAUT BASIST CARE SA MA DECONSPIRE CA OFITER ACOPERIT AL... ORICUI. ROG SERIOZITATE. POSED PARPALAC DE PIELE SI OCHELARI DE SOARE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.