Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 13 august 2012

Toți sunt egali, dar unii sunt mai egali decât alții

Știrile despre vizita lu' neica Gordon m-au enervat la maxim.
Las la o parte că personajul e un fel de valet al muierii lu' Bilică Clintonu, ăla cu saxofonu. Nu dau doi bani nici pe faptul că textele emise de nenea ăsta sunt, de fapt, dictate de ”licurici”.
Pe mine mă enervează la maxim tupeul jegos cu care acest... cărător de țucal vine să ne dea nouă indicății că cum să facem și să dregem, ignorând în cel mai ticălos mod votul a 8,5 milioane de oameni.
Mă doare în cur de leșinurile lu' frau Merkel, de îngrijorările lu' ”Barosu” și de ”testele” aduse de lachei din ”state”.
Micționez cu patimă pe toate principiile pe care toți cretinii vor să ni le bage pe gât dar pe care ei nu le aplică la ei în bătătură.
Neica Gordon, ăsta, dacă se ducea la el la SUA și zicea că votul a 8,5 milioane de oameni nu contează, cred că îl pupa mă-sa rece în secunda doi.
Fiindcă acolo ”dimocrasi” se apără de fiecare cetățean cu trancanul în mână.
Dar, când aterizezi într-o colonie, chiar și valet fiind, îți permiți să o arzi smardoi, chiar dacă nu faci nici cât o ceapă degerată, că nu are cine să te contreze și să te trimită acasă cu o amprentă de bocanc pe cur.
Jegurile astea așa-zis apărătoare ale democrației mondiale vor să impună românilor ceva pe care românii, o bună parte dintre ei, nu îl mai vor.
Nu sunt luate în seamă nici aberațiile Curții Constituționale, nici atitudinea de Gestapo a Parchetului General și a serviciilor de informații, nici atitudinea evident infracțională a unor personaje evident suferinde, care visează lovituri de stat și războaie civile.
Contează doar că 8,5 milioane de români au votat ”cum nu trebuia” și cum ar fi vrut ”Barosu” și ”licuriciul”.
Sincer, aș fi fost tot atât de revoltat dacă nemernicii ăștia ar fi încercat să intervină, chiar dacă la referendum ar fi votat 7,5 milioane împotriva demiterii.
Și asta pentru că m-am săturat de ipocrizia cu care niște javre încearcă să ne ”ia ochii” cu ”dimocrasi”, de fapt ei urmărind interese cât se poate de pecuniare.
Din punctul meu de vedere, și SUA și UE pot să se ducă dracului atâta timp cât încearcă pe mine ”medicamente” pe care se tem să le încerce pe propriile popoare.
Știu că, în realitate, nu se poate fără ăștia, dar încă mai am o speranță, mai ales că băsescul a dat interviu la ”Vocea Rusiei”. Poate începem să găvărim paruschi.
Până la urmă, decât o democrație falsă, mai bine o dictatură veritabilă...

2 comentarii:

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.