Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

vineri, 3 august 2012

Se întâmplă ceva...

Am sentimentul material că se va întâmpla ceva. Ceva grav, ceva care va schimba (sau va încerca să schimbe) realitatea românească.
Când spun asta, mă bazez pe două fapte, aparent fără legătură directă.
În primul rând, ”răzgândeala” CCR care, brusc, după ce ieri a zis că se mai gândește până pe 12 Septembrie, azi vine și zice că nici 31 August nu e rău.
De ce și-ar fi ”tăiat” judecătorii Curții Constituționale, benevol, două săptămâni de concediu?
În al doilea rând m-a frapat puțin ieșirea cetățeanului cu tricou albastru. Pe fundalul compus din Constituția României, acest băiat a trecut la amenințări directe la adresa primarilor din totă țara și la adresa unor funcționari.
În mod normal, având în vedere situația în care se află, nu cred că ar fi trebuit să pronunțe cuvântul ”celulă”.
Faptele astea mă fac pe mine să cred că cetățeanul cu tricou ”a primit o carte bună”, cum se spune. Cred că ”serviciile” care îi sunt, încă, fidele, i-au dat ceva care i-a redat tupeul.
Nu pot face presupuneri cu privire la ce ar putea fi. Însă, cu siguranță, pentru noi, cetățenii de rând, nu va fi bine.
Pentru că singurul mod în care băiatul cu tricou se poate salva, este distrugerea celor care sunt împotriva lui. Iar împotriva lui sunt (cel puțin) 7,5 milioane de români.
Aud la televizor că unii dintre judecătorii CCR se gândesc la demisie...
O Românie cu imaginea unei țări fără instituții, cu un președinte suspendato-demis care o denigrează și cu un guvern blocat de niște cifre din care nu mai știe cum să iasă, nu va fi, în opinia mea, un tărâm locuibil.
Băiatul cu tricou aplică frenetic tactica ”pământului pârjolit”, iar opozanții săi nu sunt în stare, încă, să controleze ”flăcările” și să risipească ”perdelele de fum”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.