Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

vineri, 24 august 2012

România vestalelor

Scandalurile din ultima vreme, pe tema reîntoarcerii băsescului urmare a mizeriei CCR, sincer, nu m-au impresionat.
Cred în continuare, cu riscul de a supăra pe unii, că 10% din cei 7.4 milioane de oameni care au votat ”DA”, dacă ieșeau în stradă, altfel se scria istoria.
Cu o mână de oameni la ”Universitate” nu se face primăvara nici la 40 de grade.
Astăzi însă, pe seară, am aflat de la televizor de... tânguiala CCR care, cică, ar fi solicitat ”instituțiilor” să-i ”repereze onoarea”, onoare care, vezi Doamne, ar fi fost grav afectată de comentariile... unor cetățeni.
HAI SICTIR!!!
Nu halesc deloc imbecilitatea cu ”să nu comentăm deciziile magistraților”.
Eu zic să le comentăm, să le analizăm, să le studiem și, dacă sunt cretine, la dracu', să le și criticăm.
Curtea Constituțională, după ce s-a jucat de-a ”uite pragul, nu e pragul” cu nervii ”românlor”, are atitudine de centuristă prinsă cu scârbavnicul mădular în bolta palatină dar care are pretenția de a i se ”proteja imaginea”.
La fel și Consiliul Superior al Magistraturii, instituție care, în umila mea opinie, e total inutilă de vreme ce membrii sunt numiți politic.
Mă uitam și la unii ”jurnaliști” care erau așa... scârbito-disprețuitori la adresa manifestanților din stradă, și la unii politicieni (evident portocalii) care, după ce au stat ascunși, acum ies și ne căinează că e secetă...
DOAMNEEEE!!!
Țara asta e plină de dudui cu himenul plin de pânze de păianjen și de duduci cu ața de la puță legată cu noduri gordiane.
Toate spurcăciunile pământului, toată scursura lumii, toți cretinii neamului au tupeul de a pretinde să îi respectăm doar pentru faptul că stau cu curul pe niște scaune și ocupă niște funcții pe care, apropo, noi le plătim.
Dar nu e vina lor...! Nu....!
Dacă așa i-a învățat stăpânul lor...
Apropo de băsesc.
Unde e, frate?
Că nu a mai hăhăit de câteva zile și sunt în pericol să îmi revină tensiunea la normal.
Cred că se pregătește de nunta lu' Eba cu... Syda (așa am văzut, că se scrie cu ”Y”).
Și, ca să fiu în ton cu titlul: Eba o să poarte voalul lăsat? Sau a ”necinstit-o” fiul ”guzganului rozaliu” hrebenciuc, iar Syda o ia doar pentru... zestre?
Lăsând gluma la o parte, mă scârbește din ce în ce mai mult tupeul unora care pretind onoruri de regi, ei fiind ultimii ocnași.
Cum să o arzi îngeraș când tu ești talpa iadului??!!
Cred că pedeapsa romanilor pentru vestalele care se dovedeau... CURVE, ar fi ”salutară” și în zilele noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.