Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 13 august 2012

S-a îngrijoratără lumilii

Bă, vericule! Bă, auzii niscaiva zvoane de mă luă așa..., cu leșin de la lingurică.
Că-mi detei seama, auzi, îmi detei seama că România noastră, țara noastră, deh, e importantă tare la nivelu' mapamondului. E importantă dă n-are aer. E ca... gaura din macaroană.
Păi văzui io, mai deunăzi, la tilivizor, cum să îngrijorară, vericule, toți despre soarta Românicii, de se puseră pă jale mai dihai decât bocitoarele la priveghi.
Să îngrijoră ”Barosu”, și cu el toată Ieuropa. Ăsta, ”Barosu”, trimise scrisori la mai marii Românii să vazără ce face să rezolve criza că e îngrijorare mare în ”cancelariilii europii”. D-aia o văzusem io pă madam-frau Mercăl încercănată toată și umblând cu părul despletit, dă grija noastră.
Americanii, cică, și ei e îngrijorați. Chiar mai abitir dăcât ieuropenii, că îl și trimit pă unu, dă-i cară țucalu' lu' muierea lu' unu' Bill, dă fuse șef pă la ei, ca să vază ăla ce e la noi și dă ce nu e bine și dă ce e rău și să ne certe.
Io, ca umil țăran român, le-aș spune tuturor ăstora, lu' alde ”Barosu” și lu' alde americanu, doar atât:
Ia mai mereți în p...atria voastră, măi inteligenților, că aici nu e colonia voastră. Om fi noi mai subțiri cu tehnologia, mai nașpa cu șoselele, mai varză cu instituțiile, dar nu suntem un popor de maimuțe pe care să veniți voi să-l ”umanizați”. Mai ușor cu pianul pe scări când e vorba de sfaturi, că nici la voi în țărișoare situația nu e ”pink”. Și dacă noi hotărâm că nu mai vrem cu un băiat, indiferent cine e ăla, puteți să vă dați și cu posterioarele grase de pământ, că n-aveți ce face.
Mai scutiți-ne de sfaturi, că, atunci când oamenii își dădeau foc în față la Cotroceni, nu v-am auzit găvărind.
Nici când s-a votat o lege numărând din 3 în 14 nu v-ați îngrijorat.
Așa că MUCLES!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.