Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

duminică, 6 mai 2012

Suflet 2.0

De ce la suflet n-am buton "Delete",
Să mă proptesc în el cu deştu-ăl mare,
Să iau tot ce în viaţă m-a rănit
Şi să-l trimit în "Coş de reciclare"?

De ce nu pot la suflet da "Format",
Să mă renasc din nou, curat la faţă,
Să uit ce până azi s-a întâmplat
Şi să-mi rescriu, din nou, întreaga viaţă?

De ce nu am la suflet "Zid de foc",
Să nu mai intre răul de afară?
De ce nu pot să-mi dau "Reset" pe loc
Şi tot ce e durere să dispară?

Suntem cu toţii suflete-n reţea,
Jucându-ne "online" cu viaţa noastră,
Fără putinţa de-a ne "reboot"-a,
Sau de a ne salva pe "raz-albastră".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.