Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 8 mai 2012

Nu cred că mai votez

Am citit acum câteva minute că încă doi senatori portocalii au trecut la USL.
Părerea mea, ca simplu cetăţean, este că USL-ul începe să semene din ce în ce mai tare cu pdl-ul.
Până la urmă, şi ăia au luat toate loazele ca să se menţină la putere.
De aceea mă gândesc serios să nu mai votez la "parlamentare". Nu am pe cine.
Eu votez oameni, nu sigle de partid. Ori, se vede treaba, oamenii vor fi aceiaşi. Şi nu mai vreau.
Toţi pdl-işti trec la USL, deci USL-ul iese, încet dar sigur, din calcul, dacă nu "închide poarta".
Cu pdl-iştii nu votez nici dacă îmi fac România pe numele meu.
Cu ppdd nici dacă îmi face extirpare de creier.
Cu PRM..., să fim serioşi...!
Ar mai fi Beeeecali, pas.
Poate îşi face ungureanul vreo dudă ca să-l pot trece şi pe el pe lista cu "NU "...
Cam ăştia sunt.
Deci, "de alegeri", cred că îmi iau o ladă de bere sau o vadră de vin şi mă uit la televizor la "Masterchef".
Măcar acolo văd mâncare, nu rahat politic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.