Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

miercuri, 17 septembrie 2014

Te caut toamna, in parc

Sub pasii mei fosnesc uscate frunze
Si stropi de ploaie-mi picura in par,
Simt ca ma sting cu numele-ti pe buze
Si imi e dor, iubito, imi e dor.

E toamna-n jurul meu, e frig si ceata,
Mi-e dor de vara din privirea ta,
Mi-e dor sa ma-ncalzesc la tine-n brate,
Mi-e dor sa ma iubesti, iubita mea.

Iar toamna asta rece si cetoasa
Imi spune iarasi ce stiam deja,
Ca pentru mine tu insemni "acasa",
Ca fara tine nu pot exista.

Si-atunci ingenunchez la sfinte-altare
Si rugaciune-nalt lui Dumnezeu,
Sa-ti fie viata numai flori si soare,
Iar eu te voi iubi mereu, mereu.

2 comentarii:

  1. ”Dacă m-ai lăsa, ți-aș strânge golul
    În palmă.
    Cu cealaltă mână
    Ți-aș cuprinde ochii
    Și sufletul tot,
    Până ai zâmbi.
    N-aș mai deschide palma strânsă
    Niciodată,
    Ca să nu-și găsească din nou
    Golul, urma pierdută
    În tine.
    Dacă m-ai lăsa,
    Ți-aș mângâia buzele când tac.
    Ți-aș dărui inima
    De unde s-a topit
    Când căutai ce încă nu este
    Pe lume.
    N-aș mai pleca din buzele tale,
    Ca să nu-și mai piardă vreodată
    Surâsul găsit lângă mine...
    Dacă m-ai lăsa, ți-aș iubi rănile,
    Până s-ar vindeca.
    Aș merge mereu lângă tine,
    Niciodată în urmă,
    Niciodată înainte.
    N-aș mai fugi niciodată,
    Ca să nu se facă distanță
    Între noi.
    Dacă m-ai iubi,
    Aș fi de unde nu sunt,
    Aș da de unde nu am.
    Te-aș strânge-n ochi și-n brațe
    Dimineața
    Și n-aș ști să-ți dau drumul
    Până când vom crește,
    Din pământ lumină..”

    RăspundețiȘtergere
  2. Scriam cu stropii toamnei, noi nu știam cuvinte,
    Din sevă de tăcere ne aprindeam sărut,
    Se prelungeau senine cu ropot lin, fierbinte,
    Doar mângâieri de ape făcând din picuri, scut.

    Mă-nfioram a tine prinzând în inimi vraja
    Iubirii noastre calde ce tremura sub ram,
    Simțeam cărări de frunze purtând tăcute coaja
    Acestei ultimi clipe în care ne-nveleam.

    Tu tremurai a viscol pierdut în lumi de gheață,
    Și te țineai de frâul caleștii cu ninsori,
    Din cerul tău de vise cădeau scrisori de ceață,
    Doar ca să-mi spui că astăzi vei ține-n palme nori.

    RăspundețiȘtergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.