Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

vineri, 19 septembrie 2014

Misterul ofiterului acoperit

"Un prost arunca o piatra in balta si zece intelepti mor inecati incercand sa o scoata."
Cam asa vad eu frasuneala pe tema "ofiterului acoperit" lansata de basesc si comentata si in dunga de zile si zile in sir, pana la aparitia unor urticarii.
"O fi Ponta? O fi Iohannis? O fi...?"
De parca, dupa 10 ani cu basescul la Cotroceni, ar mai conta ca unul sau altul este sau a fost ofiter de informatii...
Pentru mine e clar ca tema e lansata la misto, ca sa abata atentia de la chestiile esentiale pentru basesc, de exemplu ca gineri-su e penal grav, ca Nutica lui draga e pe faras cu "gala Bute"...
D-astea...
Eu, personal, avand in vedere evenimentele din ultimii 10 ani, analizand fapte si vorbe, am identificat fara putinta de tagaa ofiterul acoperit care candideaza la functia de Presedinte al Romaniei:
NUTICA UDREA!
Pai nu a fost ea introvarata in problema la ziua americii imbracata in rochita albastra, ca sa ia mintile diplomatilor internationali?
Pai nu alerga ea despletita cu biletelul roz ca sa-l demaste pe tradatorul taricean?
Pai nu s-a infiltrat ea intre rusii de la Alro ca sa afle toate cele?
Pai nu mergea ea, la drum de seara, la Cotroceni, ca sa... raporteze comandantului suprem informatiile vitale obtinute?
Pai nu si-a luat ea mosie langa mosia primului mosier al tarii ca sa-l protejeze de nasoale?
Pai da...
Plus ca e singurul candidat la care se aplica faza cu "dezbracatul" zisa de basesc.
In concluzie, ma doare la doi metri in fata daca e cineva acoperit, descoperit, imbracat, dezbracat etc.
Poate sa vina, dracului, un candiat cu ceva concret, sau o ardem in servicii si cocalareala si iar ne trezim cu un presedinte de doi bani?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.