Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 9 septembrie 2014

Catren 10

As vrea sa te-aud soptindu-mi numele,
Sa ma invalui in vocea ta ca intr-un giulgiu al vieii eterne,
Iar Universul sa-l simt cum vibreaza,
Pe frecventa vocii tale soptindu-mi numele.

Un comentariu:

  1. Se făcea că,
    Era o distanță mare de tot
    Între pământ și cer.
    Era loc destul pentru zile, nopți,
    Pentru oameni peste oameni,
    Pentru scări largi și inimi strâmte,
    Pentru reverii și stânci,
    Pentru lumină, întuneric,
    Pentru păreri și certitudini,
    Pentru umilințe și putere,
    Pentru ploi și curcubee,
    Pentru toate lucrurile
    Adunate de-atâtea vieți, grămadă,
    Să distanțeze lutul, de rai.

    Apoi, mi-ai zâmbit cum o făceai tu,
    Șiret pe o parte, cu inima cuprinzândă
    Și s-au topit între noi
    Și umbre, și certitudini,
    Și oameni, și curcubee.
    Iar raiul s-a lipit deodată de pământ,
    Cu bucuria revederii
    Atât de caldă,
    Care iubește direct proporțional,
    Cu dorul.

    Paradoxul plecării departe,
    E că ești încă aproape.
    Pentru că inima
    Nu știe să calculeze distanțe:
    Iubește prezent, aproape,
    Nesfârșit.

    RăspundețiȘtergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.