Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

vineri, 8 martie 2013

Pirații de la ”generația următoare”

Acum aproximativ 4 ani, când m-am mutat ”la casa mea”, logic, am vrut să am și io, ca tot rumânul, teveu și net.
Era o firmă care taman trăsese cablurilii pă scară și a cărei casierie era (și este) la o aruncătură de băț de bloc.
Nu dau numele companiei respective. Spun doar că o ard, în traducere, drept ”generația următoare”.
Toate bune și frumoase!
Totul a decurs foarte bine până pe data de 4 Martie anul curent când m-am trezit că nu mai curgea internet la țeavă.
Deoarece depășisem cu câteva zile data scadentă a facturii, nu m-am alarmat. M-am dus liniștit să-mi plătesc factura, gândind că este vina mea.
La ghișeu, surpriză! Madama îmi spune că netul meu nu e tăiat pentru pentru neplată și că eu ar fi trebuit, la ora aceea, să zbor în spațiul virtual fără probleme.
OK!
Dau telefon la ”tehnic”, fac lăcrămație și aștept cuminte să vină mecanicosul în termenul contractual de 72 ore și să-mi repare netul.
Vine omul după vreo două zile, se uită la calculator ca boul la Ferrari și-mi spune că nu e de la mine. Merge apoi la cutia montată pe casa scărilor, o deschide cu cheița și surpriză: cablul care trebuia să ajungă în casă la mine era scos din gaura aferentă.
Deoarece mă ținusem după el, încearcă să-mi explice că am fost deconectat de către colegii săi deoarece calculatorul meu ”face probleme” în rețea.
Nu a reușit să-mi explice natura problemelor, nici de ce colegii respectivi nu au bătut, dracului, la ușa mea să mă anunțe că nu o să mai am net.
OK!
Aseară, vin acasă de la muncă pe la ora 20, exact la timp pentru a prinde prezentarea echipelor la Steaua-Chelsea și-mi spune soția că nu avem net și că a văzut nește ciumpalaci cotrobăind la cutia de pe casa scărilor (e la același palier cu mine) și că vietățile respective erau veniți cu două mașini inscripționate cu logoul ”generației următoare”.
Hopaaaaa!
Că uitai să zic! Data trecută, după ce băgă ăla cablul la loc în găurică, trebuii să chem un prieten doctor de calculatoare, că tot nu mergea. Ala-mi zise că mi-a șparlit cineva ”MAC”-ul și se dă pe net pe IP-ul meu, dete telefon la ”tehnic” și îmi deteră ăia alt IP.
Așa că pusăi mâna pă tilifon și sunai la ”tehnic”.
Zise omul că trimete pă cineva să mă rezolve dar, fiind meciul, bineînțeles că nu a venit nimeni.
Așa că astăzi o să fac o sesizare la OPC împotriva ”generației următoare”, să-mi explice și mie ce probleme face calculatorul meu de trebuie deconectat fără să mi se spună.

PS
Acest text a fost scris de la unul dintre locurile mele de muncă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.