Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

duminică, 10 martie 2013

Eu, (hâc) alegător, eu pentru cine (mai) votez? (hâc)

Anul trecut, după ce guvernul ungueanu a picat prin moțiune de cenzură și a venit USL-ul la putere, au început, normal, și mutările ”dintr-o barcă în alta”.
Marea ”achiziție” a USL în acea perioadă de ”mercato” a fost, fără îndoială, monsiu Frunzăverde care, văzând că la pdl-ica începe să se facă simțită o secetă care promite a fi îndelungată, s-a gândit să nu mai facă multă fotosinteză p-acolo și s-a mutat pe meleagurile pnl-iste, care promiteau un viitor cu mai mult soare, irigații și substanțe nutritive.
Am acceptat, la vremea aceea, această ”mișcare” spunându-mi că e necesară pentru anihilarea politică a portocaliilor și pentru debarcarea marinarului.
Nu a fost să fie.
Mai acum câtva timp, ȘOC, încă un portocaliu de vază părăsește luntrea găurită din Modrogan și sare în (de acum) iahtul pnl-ist. Este vorba, desigur, de fostul ministru al apărării, Stănișoară, care, mai mult ca sigur, și-a dat brusc seama că nu se mai regăsește în doctrina portocalie și, căutând asiduu, a identificat la dreapta eșichierului politic românesc o formațiune - PNL - unde să-și poată pune în valoare potențialul politic și ideile progresiste.
De ce a fost acceptat și primit ”cu onoruri”...??!! Nu știu!
La auzul acestei știri am regurgitat vârtos tot ceea ce mâncasem în ultimele 3 luni dar, ca filozoful, am zis că ”unde s-a dus mia, se duce și suta”, așa că am tăcut înjurând în gând.
Dar mai deunăzi, dându-mă pe portaluri de știri și ziare de pe NET, am citit că ar mai urma niscaiva ”transferuri” dinspre echipa portocalie spre cea galbenă.
Numele care mi-a dat metabolismul peste cap a fost boureanul.
Adică boureanul va trece la PNL??!!
OAU!
Măi..., nenea Antonescule! 
Păi cum ne fuse vorba, praleo?
O grămadă de compatrioți vă votară ca scape de portocalii și acum tu-i iei la tine, îi revopsești, le dai kilometrajul îndărăt și ni-i vinzi zicând că-s noi-nouți?
Bine și noi...!
Mare om, mare caracter!
Cu alte cuvinte, portocalii ne violau iar matale ne scăpași, convingându-ne...
Nu mi-am făcut eu, niciodată, iluzii cu privire la majoritatea politicienilor și partidelor din țărișoară, dar să-l negociezi cu boureanul când ai 70% în Parlament... e de tot rahatul (turcesc, cu cacao).
Nu m-ar mira să văd și udrea ”reeșapată”, pe macoveia ”înmatriculată” la PNL și, de ce nu, după ce-și termină mandatul (ne)constituțional, să se găsească și pentru băsesc măcar un post de ”vice” sub ”stindardul” galben.
Și uite-așa, treaz-negustat de ziua celor 44 de pahare, vă întreb, domnule Antonescu:
EU CU CINE MAMA DRACULUI MAI VOTEZ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.