Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

vineri, 20 aprilie 2012

"Ce ţie nu-ţi place, altuia nu-i face." (Proverb românesc)

Citii mai deunăzi un articol cum că mai mulţi membri portocalii din Tmişoara protestară cu foc în faţa sediului PNL din localitate.
Motivul: încă un deputat portocaliu părăseşte copaia care se scufundă şi trece într-o barcă pe care o crede dătătoare de nou mandat.
Iar vajnicii (deocamdată) membri pdl-işti protestau, măre, împotriva... ţineţi-vă bine, "FURTULUI DE PARLAMENTARI".
- Curat atitudine de curve virgine! ar spune Nenea Iancu.
Fiţele astea de "pansion" englezesc nu prea se potrivesc la unii care îşi făcură "studiile" în tractirele turceşti.
Mă amuză şi în acelaşi timp mă îngreţoşează teribil faptul că, după ce s-au dedulcit din plin din traseismul politic, profitând de trădări pentru a face tot ce au vrut în România, portocalii sunt cuprinşi de "feciorie" atunci când, naşpa situaţie, steaua lor începe să apună şi dezertările sunt în sens invers.
E, după părerea mea, nesimţire ordinară să "demonstrezi" împotriva unui fenomen de care ai profitat din plin şi pe care l-ai încurajat din toate puterile şi prin toate mijloacele. Nu am văzut (poate mi-a scăpat mie) pdl-işti ieşind în stradă, de exemplu, atunci când "generalul A.Z.P." (pentru coneseuri) şi-a tras partid parlamentar-nevotat şi a închinat steagul băsescului.
Acum, când şobolanii părăsesc corabia care se scufundă, s-a trezit deontologia şi onoarea în oranjade.
Am văzut pe mulţi "lideri" pdl-işti cum spuneau ei cum or să înceteze dezertările şi cum o să se consolideze "partidul"...
Am văzut bocul cum abera plângăcios despre "curăţarea partidului de oportunişti" după ce a stat cu curul pe scaunul de prim ministru susţinut tocmai de oportunişti şi trădători...
Înţeleg disperarea bocului, pe de o parte că rămâne fără partid şi nu-l mai primeşte nevasta acasă, pe de altă parte că el trebuie să-i dea telefon lu stăpână-su şi să-i spună că a plecat încă unul. Şi se ştie că băsescul nu e chiar întruchiparea calmului.
( Apropo: am auzit că nuţica a zis că băsescul e un "monstru sacru". La parte cu "monstru" sunt perfect de acord cu ea. Mai greu e cu "sacru". Asta dacă nuţica nu se referea, ca o cunoscătoare, la "osul sacru" al băsescului.)

Pe de altă parte, îmi e din ce în ce mai dificil să înţeleg strategia cu care opoziţia vrea să "atace" alegerile.
Sincer, nu cred că cetăţeanul de rând mai este dispus să voteze pe cei care timp de 4 ani l-au călcat pe cap şi l-au scuipat în faţă, doar pentru că "pe tricoul" lor nu mai scrie PDL ci USL.
Cred că oamenii s-au săturat de oameni, în primul rând, şi mai apoi de sigle.
De exemplu, nuţica sau bocul, cred că ar putea să candideze şi din parte partidului lui Dumnezeu Tatăl, că nu ar avea şanse.
E bine ca opoziţia să reuşească să pulverizeze, odată pentru totdeauna, ciuma portocalie&co. Dar mai depinde şi de mijloacele folosite.
Pentru că dacă se schimbă doar culoarea iar ciuma (prin reprezentanţii) rămâne..., tot ciumă e.
Urăsc visceral molima asta băsistă şi aş vrea să îi văd pe toţi, dacă nu la puşcărie (fiecare după faptele sale), măcar că aşteaptă tramvaiul în ploaie la 6 dimineaţa să meargă la muncă.
Dar parcă nu am sufletul împăcat dacă dispar ăştia şi vin alţii care au aceleaşi metode ticăloase.
Cred că USL-ul, dacă vrea să convingă, nu trebuie să uite ce tare strigau împotriva traseismului politic acum un an-doi.
E bine şi cu dispariţia băsescului, dar parcă e mai bine cu onoarea şi demnitatea.
Părerea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.