Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

miercuri, 14 martie 2012

Pacientul lui Ciomu către Terente: "BĂ, PUŢĂ!"

Îmi cer scuze pentru titlu, dar cred că reflectă cel mai bine absurditatea unor oameni şi, până la urmă, prostia crâncenă a unora.
Concret:
Aseară, Primul Ministru Mihai Răzvan Ungureanu (MRU), a fost invitat la un interviu la postul de televiziune Antena 3, realizator fiind Mihai Gâdea.
Am văzut emisiunea şi cred că îmi pot da o părere cât de cât pertinentă.
Pe scurt, Gâdea mi s-a părut foarte politicos şi calm, expunând realităţile din România şi cerând lămuriri, iar MRU mi s-a părut agresiv, sfidător, uneori chiar nesimţit. Nici o informaţie concretă, doar că Primul Ministru al României... speră. Cred că a spus de 100 de ori "sper". Orice era întrebat, el "spera".
Singurul lucru pe care l-am aflat chiar din gura lui MRU a fost acela că el nu decide nimic în Guvern. A spus-o cu subiect şi predicat că cei din "coaliţie" iau deciziile şi i le dau lui pentru "verificare tehnică", adică, probabil, pentru aranjarea în pagină şi aranjarea "font"-ului.
Ceea ce m-a surprins cu adevărat este faptul că astăzi, toată presa portocalie a intrat în sevraj "că cât de naşpa a fost Gâdea şi cât de jmecher MRU". 
Cam pe la ora 19.30-20.00, chinuind telecomanda, dau peste televiziunea cu nume indecent.
Şi se adunaseră, măre, turcescul, cartianul, pora şi alţii pe care nu îi mai ştiu, discutând ei, jurnaliştii, despre situaţia economică... NU, despre UMF... NU, despre scumpirea carburantului... NU.
Vorbeau, frate, despre Gâdea şi MRU.
Şi dă-i, şi luptă!
M-am uitat cam două minute, că nu m-a mai ţinut stomacul.
Mai ales că, întâmplător, astăzi am văzut audienţele emisiunii atât de criticate.
Cred că turcescul s-ar dezbrăca şi s-ar lăsa biciuit pentru jumătate din cifrele alea.
Chiar nu mă interesează cât de umilit sau neumilit, cât de jurnalist sau nejurnalist, cât de "meseriaş" sau "ageamiu" a fost Gâdea. Repet, am propria părere.
Dar dacă audienţele astea au fost făcute "când a fost Gâdea umilit", eu zic să se roage televiziunile portocalii ca moderatorul de la "Sinteza Zilei" să nu îşi propună niciodată să "umilească" el pe cineva. Că atunci nici turcescul nu se mai uită labeunu (scuzaţi exprimarea).
Prietene! Dacă eşti prost, dacă nu eşti în stare să faci nici măcar gripă, dacă nu se uită la tine nici nevastă-ta..., nu mai ieşii ca păduchele în frunte să te dai "profi" la unul care, jurnalist sau nu, umilit sau nu, adună un milion de oameni să se uite la el.
Cu alte cuvinte, vorba unui prieten (profesor universitar!!!), dacă ţi-o cauţi cu pieptenul, nu face să spui că Terente era, de fapt, virgin.
"Jurnaliştilor", mucles, tată, că şi voi v-aţi uitat la emisiune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.