Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

joi, 22 martie 2012

Nu mai pot cu Boldea!

De o săptămână a început să îmi fie frică să deschid televizorul. Nu pentru că aş fi căpătat brusc vreo fobie, ci pentru că pe orice post, la orice oră, se "dezbate" şi în dungă "cazul Boldea".
Că e vinovat, că nu e vinovat, că e deputat, că nu e deputat, că e PDL-ist, că nu e PDL-ist...
Acuma, că s-a uşchit din ţară, parcă au luat-o toţi razna: când a plecat, cum a plecat, unde a plecat, a fugit, a mers încet...
Din punctul meu de vedere treaba e simplă:
Omul "s-a ales" la Cameră pe listele PDL susţinut de javra intitulată "toader", adică ăla de zicea că morţii de astă iarnă nu au murit de frig ci de beţi. După ce a "donat" la partid din gros, în semn de recunoştinţă pentru deputăţie, omul a început să îşi recupereze din pagubă. Cum? Păi... cum ştia mai bine, că "sistemul" era deja verificat.
Afirmaţia viermelui toader că "nu a făcut asta folosindu-se de calitatea de deputat" miroase a fecale, deoarece tocmai această calitate îi dădea un ascendent moral şi asupra victimelor şi asupra complicilor.
Mi-e greu să cred... De fapt, NU CRED sub nici o formă că gunoiul toader nu ştia de activităţile protejatului său, mai ales că erau din acelaşi oraş. Ba, mai mult, cred că "ticăloşia sa" toaderul a avut parte din profiturile "afacerilor" derulate de boldea.
Acuma omul a plecat puţin din ţară.
Asta e!
Era normal, a spus-o chiar el, la TV. 
Nu numai că nu a fost împiedicat în nici un fel de către "autorităţi", dar eu pot paria ORICE că a fost sfătuit să plece. Ba chiar cred că a fost însoţit până la destinaţie, nu cumva să se răzgândească şi să se întoarcă.
Pentru că, vedeţi dumneavoastră, viermele toader este un pion important în gaşca portocalie, cu destui "scheleţi în dulap", iar boldea, în calitate de "mână dreaptă" a toaderului, ştia multe dintre "afacerile" viermelui şi ale adunăturii portocalii.
Nu se face să îl băgăm pe băiat la puşcărie (mai ales că e tânăr şi simpatic şi i-ar sta bine în rochiţă) şi să riscăm să înceapă să vorbească.
Mai bine îl trimitem în vacanţă în ţările calde şi ne facem că îl căutăm.
Trecând peste toate astea, gândiţi-vă în ce ţară trăim dacă UN DEPUTAT DIN PARTEA PUTERII ÎN PARLAMENTUL ROMÂNIEI este pus sub acuzare pentru infracţiuni ce ţin de CRIMĂ ORGANIZATĂ şi fuge din ţară.
Şi alde băsescul şi şleahta o ard cu "reforma justiţiei".
Păi dacă ăla care, teoretic, a participat direct la "reforma justiţiei", fuge de demoazela legată la ochi, cred că eu ar trebui să mă duc zâmbitor şi plin de încredere în faţa ei. NU???!!!
SICTIR!!!

Un comentariu:

  1. De fugit sigur n-a fugit,a plecat linistit,cred ca i s-a spus,pleaca joi ca noi te cautam abia luni:))....sfatuit probabil chiar de cei care-l anchetau,chiar suntem luati de prosti...

    RăspundețiȘtergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.