Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

miercuri, 21 martie 2012

Musafir în inimi deschise

Ce bine c-am venit aici, la voi,
Ca să mai uit de griji şi de angoase,
Lângă prieteni vechi şi vinuri noi
Şi lângă fete june şi frumoase.

Ce bine c-am venit aici, la voi,
Parcă nici nu mai simt cum trece veacul.
Văd c-aţi adus şi lăutari de soi
Ce ştiu da inimii albastre, leacul.

Vă spun cinstit că nu mă aşteptam,
Şi cu atât mai mult îmi pare bine.
Că a trecut mult timp şi nu credeam
Să-şi amintească cineva de mine.

Cuvintele-s sărace să explic
A inimii nebună încântare,
Că azi, când am rămas fără nimic,
Voi mă trataţi cu cinste şi onoare.

Mă resemnasem, cred, în sinea mea,
Cu gândul că în orice zi ce trece,
Prietenii, pe rând, mă vor uita,
Şi m-or privi din ce în ce mai rece.

De aia, stând aicea, lângă voi,
Busola mea arată iarăşi nordul,
Lângă prieteni vechi şi vinuri noi,
Să-mi umplu iar, de fericire, cordul.

2 comentarii:

  1. daca tu esti autorul felicitari...optimismul tau este molipsitor,multumim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! Este a mea.
    Şi eu mulţumesc... prietenilor mei.

    RăspundețiȘtergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.