Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

vineri, 28 ianuarie 2011

Gânduri sinucigaşe

Din gândurile mele curge sânge
Şi ochii plâng cu lacrimi de acid,
Aş vrea să zbor, dar aripa se frânge
Şi inima comite suicid.

Mă doare gândul de-a gândi gândire,
Mă doare viaţa de-a trăi trăind,
Mă doare sufletul sătul de nemurire,
Mă dor şi ochii ce privesc orbind.

Plânge pământul refuzând primirea
EU-lui meu defunct şi material,
Şi vegetaţia refuză înverzirea
Peste mormântul proaspăt de sub deal.

Simt glonţul rece ce-mi apasă fruntea
Unde se-nchide ochiul pineal,
Şi am în mână ortul, să iau luntrea,
Să nu rămân neviu, nemort, pe mal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.