Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

duminică, 24 august 2014

Vino in visul meu!

Vino in visul meu,
Sa vezi lumea
Pe care am creat-o
Doar pentru noi.

Pe un deal
Inverzit
Am construit
O cabana,
O casuta mica
Doar pentru noi.
N-avem curent electric,
Nici apa curenta,
Nici televiziune HD
Sau internet de mare viteza,
Dar casuta asta
Am construit-o
Cu mainile mele
Doar pentru noi.
Cu mainile mele am taiat
Fagi grosi din padurile
De pe dealurile invecinate
Si i-am carat
Cu mainile mele
Si i-am potrivit
Si i-am cioplit
Si i-am lipit
Si am facut
Zidurile
Si acoperisul
Si tot din casa
Din lemn de fag
Si lut framantat
Cu mainile mele.
Si florile din gradina
Le-am sadit
Cu mainile mele
Si sunt anume alese
Sa iti bucure privirea.
Paraul in apropiere
Tot eu l-am facut,
Cu mainile mele,
Pentru ca susurul lui
Sa te adoarma noaptea
Cand nu poti sa dormi,
Iar bradul inalt
Din fata casei
Tot eu l-am plantat
Si l-am crescut
Cu mainile mele
Ca sa iti tina umbra
Vara,
Ca sa-l impodobesti
Iarna
Si ca sa nu-i cada frunza
Niciodata.
Deasupra casei am facut
Cer albastru
Si Soare
Si Luna
Si stele
Si cate un nor
Pufos si razlet
Si cate o pasare
Planand alene.
Totul cu mainile mele.

Iti place lumea
Pe care
Am facut-o
Pentru noi?

Vino in visul meu!

Un comentariu:

  1. ”Să ne împărțim așteptările
    În secunde: una ție,una mie.
    Ca să treacă mai repede
    Timpul care crește
    Între noi.
    Să numărăm.
    Să ne împărțim distanțele:
    Cea de ieri ție,cea de azi mie.
    Ca să scadă mai repede
    Drumul care crește
    Între noi.
    Să așteptăm.
    Să ne împărțim nehotărârile.
    Una ție,în care ai tăcut,
    Una mie,în care am plâns.
    Ca să se șteargă mai repede
    Golul care crește
    Între noi.
    Să zâmbim.
    Să ne împărțim săruturi în aer.
    Unul ție, pe care l-ai ratat,
    Unul mie, pe care l-am iubit.
    Ca să viseze mai repede
    Inima care crește
    Între noi.
    Să iubim.
    Să ne împărțim bătăile inimii.
    Una ție în care să te apropii,
    Una mie, în care să te strâng.
    Ca să simtă mai repede
    Sufletul..
    Ceea ce ochii uită să vadă:
    Adevărul care crește
    În noi.”

    RăspundețiȘtergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.