Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

sâmbătă, 9 august 2014

Iubitor de ploaie

Imi place ploaia vara, in rafale,
Sa ii simt stropii pe obrazul meu,
Mangaietori sa spele ce e rau
La fel de calzi precum o sarutare.

Imi place ploaia toamna, mocaneasca,
Sa o privesc si s-o aud curgand,
Sa beau vin fiert si focul sa trosneasca,
Sa nu mai simt secundele trecand.

Imi place ploaia primavara, rece,
Inrourand petalele de floare,
Tu sa ma tii in brate pana trece,
Tu sa ma tii in brate cand e soare.

Imi place ploaia iarna, cand e ger,
Si stropii se preschimba-n flori de gheata,
Sa bem vin fiert si sa ma tii in brata,
Sa ma saruti si... asta-i tot ce-ti cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.