Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 12 august 2014

Om liber

Nu! Libertatea mea nu se negociaza.
Ea mi-a fost dat-atunci cand m-am nascut,
E dreptul meu divin si absolut
Si n-o sa mi-o confiste nici o loaza.

Sunt liber in simtiri si in gandire,
Sunt liber sa nu spun, sau sa vorbesc,
Sunt liber sa iubesc si sa urasc,
Sunt liber sa cutez spre fericire.

Sunt liber sa ma lupt cu sfinti si zei,
Pentru ca tu, straine, sa fii-n stare,
Sa iti exprimi opinii si idei,
Chiar si cu ce cred eu de sunt contrare.

Sunt liber sa fiu liber. Eu decid.
Nu ma opresc nici lanturi, nici catuse,
Nici sarmele ghimpate de pe zid
De puscarii cu gardieni la use.

Sunt liber fiindca eu aleg sa fiu,
Indiferent de conjuncturi si soarte,
Sunt liber fiindca inca mai sunt viu,
Sunt liber fiindca nu ma tem de moarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.