Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 19 noiembrie 2013

Ce faci, iubito?

Ce faci, iubito, când mi-e dor de tine?
Pe-al cui obraz, obrazul ți-l lipești?
Și ochii tăi cu străluciri feline
În ochii cui, iubito-i oglindești?

Ce faci, iubito, când mi-e dor de tine?
Pe al cui umăr, fruntea-ți odihnești?
Buzele cui, îți dau în piept suspine?
Și-a cui îmbrățișare ți-o dorești?

Ce faci, iubito, când mi-e dor de tine?
Cine te face, astăzi, să zâmbești?
Cine îți dă încredere? Și cine
Te-nvață iar, iubito, să iubești?

Ce fac, iubito, când mi-e dor de tine?
Scriu versuri printre lacrimi care curg,
Mă prăbușesc și mă refac în mine,
Mă nasc și mor în zori și în amurg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.