Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

miercuri, 20 noiembrie 2013

Când... Te-aștept...

Când îngerii tac
Și sfinții se-ascund,
Când moare iubirea
C-un geamăt profund,
Când inima plânge,
Când sufletul țipă,
Te-aștept să-mi zâmbești
Pentru ultima clipă.

Când noaptea se lasă
În gânduri pustii,
Când demonii ies
Peste lume stihii,
Când viața se stinge
De-a morții aripă,
Te-aștept să-mi zâmbești
Pentru ultima clipă.

Când plâng ochi în ceruri
Cu lacrimi de sânge,
Și-ntreg infinitul
În mine se strânge,
Când zeii speriați
Dezertează în pripă,
Te-aștept să-mi zâmbești
Pentru ultima clipă.

2 comentarii:

  1. la fel de talentat precum te stiu!! si te stiu de ceva vreme........

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Dar n-ar fi rău să și semnați comentariul, ca să vă știu și eu... de ceva vreme. :)

      Ștergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.