Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

marți, 23 iulie 2013

Băsescul se reafirmă ca deținătorul adevărului absolut

Ieri, într-o ieșire publică, băsescul a demonstrat încă o dată (pentru a câta oară?) că în fața așa-zisului ”pact de neagresiune”... unii sunt mai egali decât alții.
Pe scurt, chiriașul de la Cotroceni a făcut harcea-parcea Guvernul.
Nu i-a înjurat de mamă, dar, în rest, le-a zis de toate miniștrilor: că sunt proști, că habar n-au pe ce lume trăiesc, că sunt incompetenți, că nu știu să atragă fonduri...
Pe acest fond, normal, și-a reafirmat omnisciența spunând că ”el e gata oricând să-i ajute, pentru că el (și numai el) știe ce trebuie făcut.
Iar replica Guvernului nu a întârziat.
Din Spania, Ponta i-a răspuns că... ”nu mai e un guvern de slugi”.
Slăbuț...!
Slab rău...!
E ca și cum cineva te scuipă în față și-ți mai dă și un șut în părțile cărnoase iar tu ”nu răspunzi la provocări”.
Trecând peste greața provocată de declarațiile băsescului, mă întreb și eu, ca... cetățeanul:
Când vom scăpa de circul ăsta penibil?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.