Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

joi, 4 aprilie 2013

Clonați-o pe Kovesi!

Azi, 03.04.2013 s-a scris încă o pagină jegoasă în istoria politicii românești. Este vorba, desigur, despre numirea Laurei Codruța Kovesi la șefia DNA, numire făcută ”pe baza convingerilor proprii” de către premierul Ponta, actualmente și interimar la ”justiție”.
Subiectul îmi repugnă.
Din punctul meu de vedere, e o porcărie băsistă la care Ponta a pus botul obligat sau din interes.
Ce mă neliniștește,... ce mă îngrozește, chiar, este faptul că, după ce a stat ț-șpe mii de ani la conducerea Parchetului General, făcând o grămadă de blestemății și după ”vacanța” petrecută în țări străine cu dispensă de bună purtare de la guvernul Ponta, madam Kovesi rămâne singurul procuror din România considerat capabil să conducă o instituție.
Dintre sutele sau miile de procurori viețuitori în România prin Parchete de pe lângă instanțe de toate gradele, nu mai există nimeni, DAR NIMENI, capabil să conducă o instituție sau măcar demn de onoarea de a i se permite să încerce.
”Monogamia” asta la conducerea diverselor instituții din sistemul de justiție (la CSM nu se poate fără hăineală, la Parchete e deranj fără Kovesi...) îmi displace profund.
Oricât de bun ar fi un om (și nu e cazul) tot nu e bine să stea pe viață la șefia unei instituții. Democrația însăși se bazează pe alternanța la putere, nu pe monopol.
Nu sunt blasfemic, dar până și Dumnezeu poate fi înlocuit cu Alah sau cu Budha, la ”conducerea” cerului și pământului.
Kovesi, se pare, e mai presus de orice.
Este, totodată, și un semnal penibil trimis ”partenerilor externi” pe care mai marii țării îi pupă-n dos cât e ziua de lungă: ”noi suntem niște cretini și imbecili, iar când unul dintre noi învață să citească, îl punem șef peste toate”.
Eu propun guvernului s-o cloneze pe Kovesi (poate și pe hăineală) și să populeze întregul sistem de justiție și (de ce nu?) întreaga țară numai cu ”luluțe”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.