Cât om mă socot, duc pe frunte toţi spinii,
Şi crucea mi-o port, ca şi când aş zbura,
Căci omul e om cât mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

Adrian Păunescu

luni, 17 septembrie 2012

Directivă de partid: NESIMȚIRE.



 A auzit cineva, vreodată, de europarlamentarul PDL Petru Luhan? Dacă răspunsul este ”NU”, nu ați pierdut nimic.
Eu mărturisesc sincer că nu, deși urmăresc atent politichia mioritică de câțiva ani.
Ei bine, această creatură, apărută peste noapte în spațiul public după modelul brevetat al ”guriștilor” pdl-iști hoară, tălmăcean, urban și alții de aceeași teapă, a dat încă o dovadă a felului în care sunt priviți cetățenii români obișnuiți de către ”eminențele” din Modrogan.
După ”vorbe de alint” precum : ”viermi”, ”ciumpalaci”, ”mahala ineptă”, ”bețivi”, ”leneși”, s-a considerat, probabil, în ”laboratoarele” pdl-iste că este timpul pentru ”next level”.
Așa că românii sunt, mai nou, ”dobitoci”. Știu că formularea a fost ”USL i-a îndobitocit pe români”, iar unii îmi vor reproșa că ”denaturez” declarația creaturii, dar o minimă logică îmi spune că unul care a fost ”îndobitocit” nu poate fi decât ”dobitoc”.
Nu halesc nici teza că ”neica nimeni” ăsta ar fi făcut afirmația în nume personal.
Legarea ”procesului de îndobitocire” de urmărirea unor anumite posturi de televiziune, posturi despre care băsescul ne spunea că avem ”datoria” (??!!) să nu le urmărim, îmi spune mie că ”linia” declarațiilor și acțiunilor pdl-iste este trasată de la centru sau, mai bine zis, dictată de la Cotroceni trecută prin ”offshore”-ul din Modrogan nr. 1.
Dar, după atâția ani de nesimțire și tupeu, nu mă mai aștept la altceva.
Ce mă întreb eu este: de unde atâta tupeu?
Ori e o chestie ”genetică” a pdl-ului, fiind recrutați ca ”guriști” doar cei care au ”spirala” într-un anumit fel, ori, și mi-e groază să spun iar ce gândesc că poate iar am dreptate, pdl-ul, de fapt băsescul, mai are niște ”ași” ascunși pe undeva în așteptarea alegerilor parlamentare, pentru a prelua din nou puterea absolută.
Doamne ferește!
Și mi-a plăcut de domnul Cătălin Striblea. Mi-a părut rău doar că nu i-a tras și o flegmă în ochi creaturii.

Un comentariu:

  1. seamana nu doru octavian dumitru ! ar trebui k distinsul actor sa-l ia un pin in carutza si sa-si bata ... de el !!!

    RăspundețiȘtergere

Înaintea publicării, comentariul dumneavoastră trebuie aprobat.